۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85227953
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ایگناسیو: با حمایت هواداران بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی اسپانیایی تیم فولاد خوزستان معتقد است که با حمایت هواداران می‌تواند بهترین نتیجه را با تیم فولاد در لیگ برتر کسب کند.

به گزارش ایرنا ایگناسیو مارتینز روز چهارشنبه در خصوص شرایط حضورش در ایران و حضور در تیم فولاد خوزستان بیان کرد: زمانی که به ایران آمدم از شور و حال هواداران فولاد به شدت احساساتی شدم و بی‌صبرانه منتظر دیدن هواداران در استادیوم هستم.

وی خطاب به هواداران فولاد بیان کرد: می‌دانم که در وضعیت بدی هستیم اما قطعا با حمایت هواداران از تمام بازی‌ها لذت برده و در نهایت پیروز خواهیم شد.

سرمربی تیم فولاد با بیان اینکه امکانات باشگاه بسیار عالی و بی‌نظیر بوده و در سطح جهانی است گفت: برای حضور در فولاد از طریق تماس ویدیویی با آقای رادکیا مدیرعامل باشگاه صحبت کردم همچنین با روبرتو و الکس و پاکو خمز (سرمربی تراکتور) مشورت کردم.

وی افزود: بازی آخر فولاد در مقابل پرسپولیس را تماشا کردم و معتقدم بازیکنان این تیم خیلی تلاش کردند. تیم فولاد سال گذشته بازی‌های خیلی خوبی انجام داد و امسال هم یک بازی آسیایی داشت که نسبتا خوب ظاهر شد.

ایگناسیو در خصوص آکادمی باشگاه فولاد گفت: دیروز به کمپ تیم نوجوانان رفتم و تمرینات این تیم را مشاهده کردم که نشان دهنده سطح بالای آکادمی فولاد بود. قرار است به زودی جلسه‌ای با حضور مربیان آکادمی داشته باشیم و مدل‌های تمرینی جدیدی ارائه دهیم که به پیشرفت آن‌ها کمک کند.

وی در پایان از حضورش در تیم فولاد و دیدار با مردم خوزستان ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوارم با تیم فولاد بهترین نتیجه را کسب کنیم.

گفتنی است پیش از این علیرضا منصوریان هدایت تیم فولاد را بر عهده داشت و از چهار بازی ابتدایی خود در لیگ برتر هنوز موفق به کسب امتیاز نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha