ستاره‌های سابق تیم ملی؛ گزینه‌های دستیاری ایگناسیو

تهران - ایرنا - باشگاه فولاد خوزستان در نظر دارد تا یکی از مربیان بومی این استان را به عنوان دستیار سرمربی اسپانیایی خود معرفی کند.

به گزارش ایرنا، بعد از شکست ۴ بر صفر فولاد خوزستان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی مدیران این باشگاه خوزستانی با انتشار بیانیه‌ای پایان همکاری با علیرضا منصوریان سرمربی این تیم را اعلام کردند تا وی نخستین سرمربی اخراجی لیگ بیست و سوم باشد.

به دنبال اخراج منصوریان مدیریت باشگاه فولاد مذاکرات خود را برای انتخاب سرمربی جدید خود آغاز کرد و در نهایت خوان ایگناسیو مارتینز سرمربی اسپانیایی که سابقه حضور در تیم‌های آلباسته، لوانته، رئال وایادولید، آلمریا و رئال ساراگوسا، شنژن چین و همچنین العربی کویت در کارنامه دارد هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

ایگناسیو به همراه خود دو دستیار اسپانیایی دیگر را به خوزستان آورد تا وی را در فولاد یاری کنند. این درحالی است که گفته می‌شود با توجه به عدم آشنایی این مربی اسپانیایی با شرایط فولاد و خوزستان مدیران باشگاه در نظر دارند تا یک مربی بومی را به کادرفنی فولاد اضافه کنند.

گفته می‌شود سهراب بختیاری‌زاده مدافع اسبق تیم ملی ایران گزینه اصلی باشگاه فولاد برای انتخاب دستیار ایگناسو است. همچنین ایمان مبعلی و حسین کعبی دیگر گزینه‌های باشگاه فوتبال برای حضور در کادرفنی این تیم هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha