۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85228178
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنش آبی چهار منطقه شهر کرج برطرف شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۴
کد خبر: 85228178
تنش آبی چهار منطقه شهر کرج برطرف شد

کرج - ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز اعلام کرد: تنش آبی چهار منطقه کلانشهر کرج با اجرای طرح های جهادی برطرف شد.

حمیدرضا نامداری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مناطق عظیمیه ، اسلام آباد، دولت آباد و کلاک کرج که در اوایل تابستان با مشکل افت فشار و کمبود آب مواجه شدند با اجرای ۲ هزارو۷۰۰ متر شبکه اصلی ، آب شرب آنها متعادل شد.

مدیرعامل آبفا البرز گفت: از خرداد ماه امسال پس از تنش آبی ناشی از حادثه سیل جاده چالوس در پایین دست سد کرج، اختلال در برداشت آب از این سد برای نیازهای مصرفی تهران و کرج و افزایش شدید دما مناطقی از کرج با کمبود آب مواجه شدند .

وی ادامه داد: براین اساس طرح‌ها و اقدامات فوری شامل اجرای خط انتقال آب از تصفیه خانه آب شماره ۲ کرج به مخزن ذخیره طالقان به طول ۵۸۰ متر، اصلاح و تغییر مسیر بخشی از شبکه توزیع آب در عظیمیه به طول ۴۲۰ متر، اصلاح شبکه توزیع به طول ۷۸۰ متر و جداسازی و تکمیل بخشی از شبکه توزیع آب مرادآب و نصب شیر فشار شکن در منطقه دولت آباد و متوازن کردن فشار شبکه توزیع به طول ۲۹۰ متر انجام شد.

همچنین ، اصلاح شبکه توزیع در بخشی از عظیمیه به طول ۱۵۰ متر ، اصلاح شبکه آب در کلاک بالا به طول ۳۰۰ متر و اجرای خط انتقال به طول ۱۵۰ متر برای اتصال چاه‌های کمکی شهرداری کرج به شبکه توزیع شهری از جمله اقدامات بوده است.

شرکت آبفا البرز یک میلیون و۲۶۰ هزار مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha