۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85228290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد

۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۰۵
کد خبر: 85228290
نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در سنندج برپا شد

سنندج - ایرنا - نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا از شامگاه امروز چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان شامگاه چهارشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه در آستانه آغاز سال تحصیلی برپا شده و تا ۳۱ شهریور پذیرای بازدید علاقمندان است.

طاها سمیعی با اشاره به اینکه تعداد غرفه های دایر شده در نمایشگاه ۸۴ غرفه است، افزود: از این تعداد ۶۹ غرفه مربوط به شرکت های مشارکت کننده از استان کردستان است.

وی بیان کرد: تعداد شرکت های مشارکت کننده خارج از کردستان نیز ۱۵ غرفه از هفت استان تهران، اصفهان، ایلام، همدان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و زنجان است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ۱۸ غرفه نوشت‌افزار، هشت غرفه پوشاک، ۹ غرفه کیف و کفش، ۱۶ غرفه مواد شوینده، ۱۵ غرفه شیرینی و شکلات و خشکبار، پنج غرفه مرغ، گوشت و ماهی و ۱۳ غرفه متفرقه دایر شده است

سمیعی با اشاره به این مطلب که در صورت نیاز مدت زمان برپایی نمایشگاه تمدید می شود، اظهار کرد: در این مدت زمان در شهرستان‌ها نیز نمایشگاه پاییزه برپا می‌شود و حداقل تخفیف درنظر گرفته شده برای کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ۱۰ درصد است.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha