۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85228529
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۶۰۰ حامی کودک بهزیستی زنجان را همراهی می کنند

۲۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۸
کد خبر: 85228529
بیش از ۶۰۰ حامی کودک بهزیستی زنجان را همراهی می کنند

زنجان - ایرنا - سرپرست مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۷۶۴ کودک تحت حمایت بهزیستی هستند و بیش از ۶۰۰ حامی کودک، این اداره کل را همراهی می کنند.

رضا نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۳۰۰ کودک نیز چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند که مشارکت آنها می تواند مشکلات گروه های هدف را به مراتب کاهش دهد.

وی یکی از برنامه های مهم این اداره کل را در آستانه بازگشایی مدارس اجرای پویش مشق سخاوت اعلام کرد و گفت: این کار با هدف جذب مشارکت مردمی برای تهیه لوازم التحریر و پوشاک برای دانش آموزان نیازمند تحت حمایت بهزیستی انجام می گیرد.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون بیش از سه هزار دانش آموز تحت پوشش بهزیستی هستند و تلاش می شود کمک‌های جمع‌آوری‌شده در اسرع وقت در بین گروه های هدف قرار بگیرد.

وی به موضوع دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه برخی از خانواده های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تامین هزینه های تحصیل کودک خود نیستند.

سرپرست مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار با مشکلات عمده ای مواجه خواهند بود و در این ارتباط کمک های خیرین در این زمینه بسیار یاری رسان است.

به گفته نوروزی بهزیستی آماده دریافت کمک های مردمی در خصوص کمک به دانش آموزان محروم است و همچنین کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده خیرین را به دست مددجویان تحت پوشش می رساند.

وی یادآور شد: خیرین نیکوکار می توانند از کد دستوری # ۲۵۰۰۰*۶۶۵۵*و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ برای کمک به نیازمندان استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha