توزیع رایگان کتاب بین نوجوانان محله‌ محروم مهدی آباد شیراز

شیراز-ایرنا-مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز گفت: هزار جلد کتاب با عناوین مختلف بین اهالی و نوجوانان محله محروم مهدی آباد(کتس بس) در قالب اجرای نهمین مرحله طرح پیوند با کتاب توزیع شد.

به گزارش ایرنا،عبدالرضا دستغیب جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: با توجه به اهمیت موضوع کتابخوانی و کاهش سرانه مطالعه در کشورمان، با همت خیرین این مجمع در نهمین مرحله طرح پیوند با کتاب هزار جلد کتاب رایگان بین اهالی محله مهدی آباد(کتس بس) توزیع شد.

وی ادامه داد: این کتاب‌ها با عناوین مختلف است و شهروندان بعد از مطالعه باید کتاب را در اختیار دیگران به امانت بسپارند و یا در مکان عمومی قرار دهند تا دیگران نیز از آن بهرمند شوند.

او اظهار کرد: این کار با هدف ارتقای سطح فرهنگ عمومی شهروندان ، ترویج امانت داری ، افزایش سرانه مطالعه و گردش کتاب بین شهروندان برگزار شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز با بیان اینکه در این برنامه شهروندان محله مهدی آباد به ویژه نوجوانان استقبال خوبی داشتند ،افزود: تا کنون ۱۳ هزار و ۷۰۰جلد کتاب در سطح شهر اعم از بلوار شهید چمران ، مجاورت عفیف آباد، حافظیه و پایانه های اتوبوسرانی نمازی و شاهچراغ (ع) بین شهروندان در قالب طرح پیوند با کتاب توزیع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha