برای بازگشت ۱۰ هزار زائر یزدی از مشهد مقدس برنامه‌ریزی شد

یزد- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یزد از برنامه‌ریزی برای برگشت حدود ۱۰ هزار زائر یزدی از مشهد مقدس به استان خبر داد.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی این اداره کل، محمد رستگاری در نشست با تشکل‌های مسافربری و دارندگان اتوبوس با اشاره به مسافرت بیش از هشت هزار یزدی به مشهد مقدس در روزهای گذشته گفت: با توجه به سفر برخی از همشهریان با وسائل دیگر حمل‌ و نقل که برای برگشت امکان تهیه بلیط برایشان مهیا نشده است، پیش‌بینی می‌شود ناوگان اتوبوسی استان در روزهای آینده با سیل تقاضا برای برگشت حدود ۱۰ هزار زائر از مشهد مواجه باشد.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود زمان برگشت این تعداد زائر از ۲۶ شهریور آغاز شود و به همین دلیل ناوگان اتوبوسی استان باید توان پاسخگویی به این حجم از درخواست‌ها را داشته باشد که خوشبختانه برنامه‌ریزی لازم در این زمینه انجام شده است.

رستگاری با اشاره به ابلاغ سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که استان یزد باید تعدادی اتوبوس برای سفرهای غیر گروهی در مشهد مستقر داشته باشد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها برای افرادی است که قصد خرید بلیط به صورت اینترنتی دارند و سهمیه روزانه در نظر گرفته شده برای استان مشخص بوده و تشکل‌های صنفی باید در راستای این موضوع نیز اقدام کنند.

وی ادامه داد: دو کارشناس این اداره برای پیگیری مستقیم مسائل مربوط به سفر زائران یزدی اعزام شده اند و در راستای افزایش ایمنی سفرها با هماهنگی پلیس راه استان مقرر شده در طول مسیر، بازرسی و بررسی ناوگان توسط همکاران ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌ها انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یزد تاکید کرد که همشهریان می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایتی را از طریق شماره ۱۴۱ با این اداره کل در میان گذاشته تا سریعاً در دستور کار بررسی قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha