۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبر: 85229247
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه جیرفت: دشمن به دنبال بحران سازی در کشور است

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: دشمن به دنبال بحران سازی برای کشور است و در این راه بر اختلافات قومی، مذهبی و موضوع زنان تمرکز کرده است. 

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: اختلافات قومیتی یکی از راه‌ها است که در دستور کار دشمن قرار گرفته است تا کشور را به هفت منطقه ضعیف و آسیب پذیر تبدیل کند اما با توجه مردم و مسئولان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی این خواب هیچ وقت تعبیر نخواهد شد.
وی افزود: اختلافات مذهبی هم موضوع دیگری است که می‌خواهند آن را به بحران تبدیل کنند که با هوشیاری عالمان اهل تشیع و تسنن راه به جایی نخواهد برد.
وی ادامه داد: مسئاله زنان و حقوق زنان موضوع دیگر دستاویز دشمن است که آن هم با آگاهی زنان بی نتیجه خواهد ماند.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: آمریکا در حال افول در دنیا و قدرت در حال جابه‌جایی است و دیگر نمی‌تواند مثل قبل عمل کند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات گسترده علیه نگاه اسلامی به زنان وجود دارد یادآور شد: زنان مسلمان ایرانی این فرضیه را باطل کردند که با دینداری و حجاب نمی توان به موفقیت و پیشرفت‌های علمی و مدیریتی دست پیدا کرد.

حجت‌الاسلام تارم با بیان اینکه پدیده زن کشی در اروپا فراگیرترین نقض حقوق بشر در این قاره است اضافه کرد: بر اساس آمار رسمی خودشان ۱۱۸ زن در سال گذشته میلادی در فرانسه توسط مردان به قتل رسیده‌اند که از این تعداد ۳۷ زن پیش از مرگ مورد خشونت و آزار و اذیت قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی زن از یک قداست ویژه برخوردار است گفت: دشمنان با یک ادعای پوچ مرگ یک دختر را تبدیل به کشته سازی کردند و خسارتها به بار آوردند بنابراین باید هوشیار بود و فریب فتنه های دشمنان را نخورد.

امام جمعه جیرفت با اشاره به دیدار اهالی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این منطقه دچار محرومیت هایی بوده اما دولت انقلابی و مردمی طرح جامعی برای آن دارد که امیدواریم در آینده شاهد تحولات باشیم.
وی افزود: یکی از این تحولات خوب مسیر راه‌آهن چابهار به شمال کشور است که خبر این طرح بزرگ آنطور که باید دیده نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha