۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85229309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دشمن با عملیات روانی به دنبال فتنه انگیزی است

۲۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 85229309
دشمن با عملیات روانی به دنبال فتنه انگیزی است

کیش – ایرنا – امام جمعه کیش گفت: دشمنان با استفاده از رسانه به دنبال عملیات روانی جهت فتنه انگیزی در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه دشمنان وحدت ملی را نشانه رفته‌اند، اظهار کرد: دشمنان با شبهه افکنی، فریب و دروغ گویی به دنبال تفرقه افکنی در جامعه است.

وی ادامه داد: بحران سازی در ایران در دستور کار غرب قرار گرفته و کسانی که در همین راستا امنیت و وحدت ملی را خدشه دار کنند در صف دشمنان قرار دارند.

امام جمعه کیش به تحرکات دشمن در ایجاد فتنه‌های قومیتی، مذهبی و جنسیتی اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی در آرزوی تجزیه ایران قوی خواهد پوسید.

وی در ادامه خدمات انجام شده از سوی جمهوری اسلامی در مناطق محروم شرق کشور را کم نظیر توصیف کرد و گفت: خدمات صورت گرفته در این مناطق با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» با بیان اینکه دیدار مقام معظم رهبری با مردم سیستان و بلوچستان پیام بزرگی در عرصه ملی و بین المللی مخابره کرد، افزود: مردم این استان در این دیدار به آرزوی دیرینه خود رسیدند و بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات رساندند.

وی خواستار احیای معافیت‌های مالیاتی و مشوق‌های اقتصادی در مناطق آزاد شد و اظهار کرد:‌ باید قوانین مربوط به مناطق آزاد برای جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی احیا شود.

امام جمعه کیش در رابطه با مشکلات مروبط به فضای آموزشی مدارس در این جزیره،‌ بیان کرد: هرچند این مشکلات هنوز رقع نشده ولی اقدامات خوبی صورت گرفته است که باید قدرانی کرد؛ امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد حل مشکلات معیشتی و مسکن معلمان در این جزیره باشیم.

وی همچنین از اقدامات مدیریت جدید بیمارستان فوق تخصصی کیش در حل مشکلات درمانی و خدمات قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha