نیروی دریایی سپاه در خدمت رسانی به عاشقان اهل بیت(ع) مشارکت داشت

بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موکب‌های نیروی دریایی سپاه در ایام اربعین حسینی و سوگواری آخر ماه صفر، به‌صورت جهادی و فعال در خدمت زائران حسینی(ع) و عزاداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بودند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دریادار علیرضا تنگسیری روز شنبه در این خصوص اظهار کرد:‌ این نیرو همانند همه نهادهای انقلابی، دستگاه‌های دولتی و موکب‌های مردمی، توانست با برپایی موکب‌های اسکان و پذیرایی در مرز شلمچه، شهر کربلای معلی و مشهد مقدس بخشی از دین خود را در راستای خدمت رسانی به زائران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ادا کند.

وی ادامه داد: موکب قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی سپاه در مرز شلمچه و میعادگاه شهدای کربلای چهار و پنج روزانه میزبان بیش از ۲ هزار نفر با ارائه خدمات اسکان، غذا، بهداشت عمومی برای زائران اربعین حسینی تقدیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد:‌ دومین اقدام برپایی موکب انصار الحسین(ع) در شهر کربلای معلی و در جوار حرم امام حسین(ع) که روزانه میزبان بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر از زائران اربعین حسینی بود که علاوه‌بر فراهم کردن اسکان مناسب، غذای گرم، تامین آب آشامیدنی خنک، پذیرایی غذای روزانه، اقامه نماز جماعت در هر وعده و قرائت «زیارت اربعین» با توجه به موقعیت نزدیکی با حرم امام حسین(ع) برای زائران حسینی، روزانه در موکب انجام می‌شد.

دریادار تنگسیری خاطرنشان کرد: موکب سوم در ایام آخر ماه صفر بنام موکب شهدای نیروی دریایی سپاه در خیابان امام رضای مشهد مقدس برپا شد که روزانه پذیرای افزون‌بر ۱۰ هزار نفر از عاشقان ولایت و امامت بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: علاوه بر این موکب‌ها، فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه نیز همزمان با ایام اربعین حسینی ۲ واحد بیمارستان سیار با تمام تجهیزات مورد نیاز در مرز شلمچه و کربلای معلی و همجوار موکب انصارالحسین(ع) برپا کرد که به‌صورت شبانه‌روزی به زائران حسینی خدمات درمانی و داروی رایگان می‌داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha