۲۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85230181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«از مسجد الاقصی حفاظت کن»؛ کمپین فلسطینیان برای مقابله با توطئه جدید شهرک نشینان

تهران-ایرنا-فعالان شبکه‌های اجتماعی فلسطینی کمپینی در حمایت از مسجدالاقصی به راه‌انداختند.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از العهد، فعالان شبکه‌های اجتماعی کمپینی مجازی در حمایت از مسجدالاقصی به راه‌انداخته و خواستار مقابله با حملات رژیم صهیونیستی و کابینه راستگرا و تندرو این رژیم شدند.

فعالان شبکه های اجتماعی در کمپینی گسترده با عنوان «به مسجدالاقصی‌تان اهانت شده است» و «از اقصی‌یت حفاظت کن» بر مقابله با هتک حرمت این مکان مقدس تاکید کردند.

این فعالان خواستار پیوستن به این کمپین و گسترش آن در سطح بالا شدند و از مردم فلسطین خواستند که امروز که عید آغاز سال یهودی است به سوی مسجدالاقصی حرکت کرده و با یورش صهیونیست‌ها مقابله کنند.

در این کمپین تاکید شده که یورش به مسجدالاقصی بخشی از طرح اشغالگران صهیونیست برای تقسیم زمانی و مکانی این مکان مقدس به ویژه در فصل اعیاد یهودی است.

فعالان اجتماعی فلسطینی همچنین تاکید کردند که مسجدالاقصی به طور کامل حق مسلمانان است.

بر اساس این گزارش، حملات شهرک‌نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی هر ساله همزمان با اعیاد یهودی تشدید می شود و صهیونیست‌ها در چارچوب جنگ مذهبی علیه اسلام، آداب و رسوم تلمودی در مسجدالاقصی انجام می‌دهند و مجموعه های هیکل ادعایی از این فرصت استفاده کرده و آداب ‌رسوم خود را به جا می‌آورند و این اقدامات در راستای یهودی سازی مسجدالاقصی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha