۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85173926
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی/ محافظت ملت فلسطین از هویت مسجد

تهران-ایرنا- صهیونیست‌های غاصب امروز (سه‌شنبه) در ادامه تجاوزهای خود به مسجدالاقصی، به این مکان مقدس یورش بردند؛ اقدامی که واکنش جنبش جهاد اسلامی را به همراه داشت.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از شبکه فلسطین الیوم، ۱۶۴ شهرک نشین تندروی صهیونیست بار دیگر و در اقدامی تحریک آمیز و متجاوزانه امروز با حمایت نیروهای امنیتی به مسجدالاقصی یورش بردند.

صهیونیست‌های اشغالگر در این اقدام، آداب و رسوم دینی و مذهبی موسوم به آداب «تلمودی» را انجام دادند تا بدین ترتیب باعث تحریک و برافروختن خشم مردم فلسطین شوند.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس در سخنانی در این باره تاکید کرد: ملت فلسطین مبارزه خود را علیه رژیم اشغالگر و اقدامات آن در راستای یهودی سازی مسجد الاقصی ادامه می‌دهند و از هویت این مکان مقدس حفاظت خواهند کرد.

وی گفت: شهرک نشینان با انجام آداب و رسوم تلمودی با صداهای بلند در حیاط‌های مسجد الاقصی به طور مرتب اقدامات تحریک آمیز و خطرناکی را انجام می‌دهند.

حازم قاسم خاطرنشان کرد: این اقدامات تحریک آمیز در چارچوب جنگ دینی است که رژیم اشغالگر علیه اماکن مقدس و در راس آنها مسجد الاقصی در دستور کار قرار داده است.

شهرک نشینان صهیونیست هر از گاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندروی تل‌آویو به مسجدالاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

صهیونیست‌ها به هر شیوه ای به دنبال تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی به منظور اجرای طرح های شوم خود هستند.

در پاسخ به تعرض ها و جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین نیز چندین بار شهرک های صهیونیست نشین اطراف مرز نوار غزه و شمال سرزمین اشغالی را با موشک هدف قرار داده‌اند.

گروه های مبارز فلسطینی تاکید کرده‌اند که مسجدالاقصی خط قرمز آنها است و هرگونه تعرض به آن با پاسخ شدید مواجه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha