۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85231634
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروژه‌های نیمه‌تمام خلخال در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از هزینه‌کرد بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی خلخال خبر داد و گفت: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم همه پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌کاره راکد، متوقف و رها شده از سال‌های گذشته این شهرستان تعیین تکلیف شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدجواد یحیی‌زاده روز دوشنبه در جلسه شورای اداری خلخال که با محوریت برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: به استثنای پروژه نیمه‌کاره احداث کمربندی خلخال که به علت مشکل تخصیص و تامین اعتبار ملی متوقف است، سایر پروژه‌های راکد، متوقف و نیمه‌کاره رها شده از سال‌های قبل فعال شده و تعداد قابل‌توجهی از این طرح‌ها در ۲ سال اخیر تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

فرماندار خلخال گفت: علاوه بر تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام خلخال، سقف اعتبارات تخصیص یافته به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی این شهرستان از ۲۵ تا ۳۶۵ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در مجموع طی این مدت بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی این شهرستان هزینه شده است.

پروژه‌های نیمه‌تمام خلخال در دولت سیزدهم تعیین تکلیف شد

رئیس شورای اداری خلخال در بخش دیگری از سخنانش گفت: در روزهای آتی برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت آغاز سال تحصیلی، گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس و نیز سالگرد رحلت آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر پیش‌بینی و تدارک دیده شده که انتظار می‌رود این برنامه‌ها با حضور گرم و پرشور مسئولان و مردم به نحو شایسته‌ برگزار شود.

فرماندار خلخال عزت، اقتدار، عظمت، شوکت و امنیت پایدار امروزی جامعه را نتیجه رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس از افتخارات ملی و مذهبی ایران اسلامی بوده و این ایام با برگزاری برنامه‌های شایسته و مطلوب به نحو احسن باید گرامی داشته شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال هم در این جلسه با گرامیداشت ایام هفته دفاع مقدس از پیش‌بینی و تدارک برای اجرای ۹۰ برنامه در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی ، اقتصادی و عقیدتی در مناطق مختلف این شهرستان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ جواد نوروزی برگزاری همایش تجلیل از رزمندگان اسلام، همایش‌های جوانان گام دوم انقلاب ، اجرای همایش‌های روشنگری ، بصیرتی ، یادواره‌های شهدا و برگزاری ده‌ها برنامه متنوع را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال برشمرد.

وی هویت‌بخشی ملت و نظام اسلامی، تحکیم وحدت و انسجام ملی ، رشد و بالندگی بسیج ، دفاع همه‌جانبه از میهن اسلامی و تمامیت ارضی کشور را از جمله دستاوردهای مهم هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد.

فرمانده سپاه خلخال گفت: دشمن پس از ناامید شدن از دسیسه‌هایی همچون ترور شخصیت‌ها، ایجاد اختلافات قومی، قبیله‌ای و راه‌اندازی جنگ داخلی در کشور دست به راه‌اندازی یک جنگ ترکیبی و همه‌جانبه علیه ایران اسلامی زد که این دسیسه بزرگ دشمن نیز با رشادت‌های رزمندگان اسلام و پشتیبانی مردم بابصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شکست روبرو شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha