۲۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۸
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85231960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر آبفا: آب شرب همدان مشکل کیفی ندارد/ تابستان امسال قطعی آب نداشتیم

همدان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه آب شرب همدان سالم بوده و مشکل کیفی ندارد و کدر بودن آب در برخی مناطق بدلیل شکستگی یا تعمیرات خطوط انتقال بوده و مقطعی است،گفت: با تدابیر اندیشیده شده، امسال در فصل گرما قطعی آب در استان نداشتیم.

فرهاد بختیاری فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آب شرب همدان از سلامت و کیفیت لازم برخوردار است و به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم که هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی اظهار کرد: علاوه بر نظارت های کیفی و میدانی کارشناسان آبفا، کارشناسان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به عنوان دستگاه نظارت بر کیفیت آب شرب مصرفی نظارت دارند.

این مسوول اظهار کرد: گاها ممکن است به دلیل شکستگی خطوط انتقال آب در بعضی مناطق برای انجام عملیات تعمیر قطع شود که طبیعی است و بر اثر این اتفاقات ممکن است برای لحظاتی آب کدر و گل آلود به نظر برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه پروژه عظیم انتقال آب شرب از سد تالوار به همدان پس از سال ها بلاتکلیفی در دولت سیزدهم کلید خورد،اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از آب شرب همدان از طریق این سد تامین می شود که میانگین دبی و خروجی آب آن فعلا حدود 500 لیتر بر ثانیه است که این رقم با تکمیل عملیات آبرسانی به بیش از سه برابر افزایش می یابد.

بختیاری فر اظهار کرد: با بهره برداری کامل از پروژه آبرسانی از سد تالوار فشار بر روی منابع زیرزمینی نیز کاهش می یابد و کیفیت آب شرب در همدان نیز افزایش پیدا می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha