۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبر: 85232289
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نقص فنی ۲ خودرو علت حادثه مرگبار جاده مشهد- تربت حیدریه اعلام شد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: طبق آخرین بررسی های صورت گرفته نقص فنی خودروهای نیسان و تریلی عامل تصادف مرگبار عصر دیروز، دوشنبه در مسیر تربت حیدریه- مشهد است.

سرهنگ حسین میش مست روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که عصر دیروز در سرا زیزی تونل رباط سفید رخ داد، لاستیک خودروی نیسان حامل تخم مرغ در ورودی پیچ ترکیده و خودرو واژگون شده بود.

وی اضافه کرد: با حضور عوامل پلیس راه، علایم ترافیکی و ایمنی در محل جاگذاری و روان سازی ترافیک در دست انجام بود که یک دستگاه خودروی تریلی حامل خاک معدن هنگام خروج از تونل رباط سفید دچار ترمزبریدگی شده بود و با چهار دستگاه خودرو دیگر برخورد کرد.

سرهنگ میش مست ادامه داد: در این حادثه ۲ سرنشین خودروهای سواری پراید و پژو در دم جان باختند و یکی از مصدومان نیز در بیمارستان جان خود را از دست داد.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: هم اینک نیز فقط راننده تریلی در بیمارستان بستری است.

سرهنگ میش مست ادامه داد: ترافیک نیز در خروجیهای مشهد پرحجم و نیمه سنگین است و رانندگان باید با رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیر تردد کنند.

مسیر بزرگراهی مشهد - تربت حیدریه حلقه اصلی اتصال جاده ای به استان‌های جنوبی و جنوب شرق کشور همچون هرمزگان، کرمان، یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و اصفهان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha