۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85232527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محکومیت میلیاردی قاچاقچی کالا در شهرری

۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85232527
محکومیت میلیاردی قاچاقچی کالا در شهرری

شهرری- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از ضبط کالا و جریمه بیش از سه میلیارد ریالی قاچاقچی خبر داد.

به گزارش ایرنا از اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، حمید القاصی مهر روز سه شنبه در این باره گفت: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی در خصوص کشف کالای قاچاق از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی افزود: پرونده قاچاق لوازم آشپزخانه در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

وی در خبری دیگر هم عنوان کرد: پلیس امنیت اقتصادی، در بازرسی از یک دستگاه خودرو باطری های خارجی قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرری ارسال کردند.

وی‌افزود: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرری به پرونده قاچاق باطری موتورسیکلت به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

القاصی یادآور شد: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جریمه، معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha