قاچاقچی پارچه در شهرری به پرداخت بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد

شهرری - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: قاچاقچی پارچه در شهرری که ۸۰۰ طاقه پارچه به ارزش ۴۵ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال را قاچاق کرده بود به پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم و کالای مورد نظر ضبط شد.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران، حمید القاصی مهر در تشریح این خبر اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند و شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق را مورد رسیدگی قرار داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۹۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

القاصی مهر گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۳۰ میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شهرستان ری با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در جنوب پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha