دبیر فدراسیون تنیس: ۲ نماینده کشورمان تجربه حضور در بازی‌های آسیایی را ندارند

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون تنیس درباره نمایندگان تنیس ایران در بازی‌های آسیایی گفت: ۲ تنیسور اعزامی تجربه حضور در بازی‌های آسیایی را ندارد و به همین دلیل پیش‌بینی نتایج آنان کار سختی است.

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امروز (سه‌شنبه) در محل هتل المپیک با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان، جمعی از مدیران ستادی، روسای فدراسیون‌ها، مدیران کل استانی و ورزشکاران شرکت کننده در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر درحال برگزاری است.

شاهرخ کشاورز در جمع خبرنگاران در خصوص نمایندگان تنیس در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: ۲ نماینده خوب تنیس در بخش مردان و بانوان، شب گذشته تهران را به مقصد هانگژو ترک کردند و الان در آن‌ جا حضور دارند. امیدواریم که مشکات‌الزهرا صفی و سینا مقیمی بتوانند نمایندگان شایسته‌ای برای کشورمان در این رقابت‌ها باشند. البته پس از این رویداد مشکات الزهرا صفی در رقابت‌های بیلی جین کینگ کاپ که همان رقابت‌های فدکاپ گذشته است، حضور پیدا می‌کنند؛ این مسابقات مشابه دیویس کاپ است که برای مردان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: اتفاقات و رویدادهای بین‌المللی متعددی را تا پایان سال برای تنیس ایران داریم و امیدواریم که این‌ها بتواند وضعیت تنیس کشورمان را در وضعیت خوبی قرار دهند.

دبیر فدراسیون تنیس پیش‌بینی فنی ‌خود از نتیجه ورزشکاران اعزامی را اینطور عنوان کرد: از آن‌جایی که تجربه حضور این بازیکنان در این رویداد وجود ندارد پیش‌بینی نتیجه کار سختی است. قرعه‌کشی این رقابت‌ها نیز هنوز انجام نشده و باید پس از مطلع شدن از جایگاه ورزشکاران در جدول مسابقات، در مورد نتیجه نظر بدهیم زیرا باید رقبا را نیز سنجید. با این حال این ۲ بازیکن، ورزشکاران شگفتی‌سازی هستند که در گذشته در رقابت‌های بین‌المللی افتخاراتی را برای ایران کسب کردند.

وی با اشاره به وضعیت اردوها و تمرینات تنیسورهای ایران گفت: از امروز برنامه‌های تمرینی بازیکنان ما تا اول مهرماه مشخص می‌شود و روز دوم مهرماه نیز مسابقات آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha