۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85232934
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توافق ایران و پاکستان بر توسعه همکاری‌ها در حوزه حقوق بشر

اسلام‌آباد - ایرنا - وزیر امور حقوق بشر پاکستان و سفیر جمهوری اسلامی ایران در آن کشور بر لزوم تقویت همکاری‌های دوجانبه در بخش حقوق بشر و تعامل با یکدیگر در مجامع منطقه‌ای و بین المللی تاکید کردند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت حقوق بشر پاکستان، «خلیل جورج» امروز در اسلام‌آباد طی دیدار با «رضا امیری مقدم» قرابت‌های تاریخی، جغرافیایی، اجتماعی و مذهبی دو کشور را عامل اساسی برای تقویت روابط دوجانبه عنوان کرد.

وی با ابراز اطمینان از روند رو به رشد روابط ایران و پاکستان بر لزوم گسترش این تعاملات در حوزه حقوق بشر و مساعی دو کشور برای دستیابی به اهداف مشترک در مجامع منطقه‌ای و بین المللی تاکید کرد.

وزیر امور حقوق بشر پاکستان نسبت به سرکوب مسلمانان و اقلیت‌های مذهبی در منطقه جنوب آسیا ابراز نگرانی و سکوت نهادهای ناظر حقوق بشری و رسانه‌های غربی نسبت به این مقوله را مورد سرزنش قرار داد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و پاکستان همواره از یکدیگر در تمامی شرایط حمایت کرده و دو کشور متعهد به گسترش همکاری‌های مشترک در تمامی زمینه‌ها هستند.

روابط عمومی وزارت حقوق بشر پاکستان به نقل از اظهارات امیری مقدم نوشت: سفیر ایران در پاکستان نیز بر اهمیت روابط دیرینه دو کشور و استفاده از تجربیات یکدیگر برای گسترش همکاری‌های دوجانبه به ویژه در زمینه حقوق بشر تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha