۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85233697
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۳ هزار معلم تربیت بدنی در مدارس کشور فعالیت می کنند

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبر: 85233697
۳۳ هزار معلم تربیت بدنی در مدارس کشور فعالیت می کنند

خرم آباد - ایرنا - بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش در طرح مهر لرستان گفت: اکنون ۳۳ هزار معلم تربیت بدنی در مدارس سطح کشور فعالیت می کنند که تلاش می شود امسال در این زمینه نیروهای بیشتری جذب شود.

"فریبا فلاح" روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری جشن شکوفه ها در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: طرح های بسیار خوبی در وزارت آموزش و پرورش به منظور شاداب سازی و نشاط زنگ ورزش دانش اموزان در نظر کرفته شده که از مهمترین این طرح ها "حیات پویا" است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش اموزان طی سال تحصیلی افزود: دانش آموزان در این مسابقات با شرکت در رشته های مختلف طی مراحل متعدد به تیم های ملی دانش آموزی راه می یابند و در مراحل گوناگون استعدادیابی و نخبه های ورزشی در پایان به فدراسیون های ملی معرفی می شوند.

بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش در طرح مهر لرستان ادامه داد: امسال پس از سه سال دوران کرونا حدود ۱۰ هزار دانش آموز در مسابقات کشوری رشته های مختلف ورزشی به میزبانی پنج استان شرکت و استعدادهای خوبی شناسایی شد ، تعدادی از دانش آموزان نیز در تیم های ملی زیر ۱۸ سال فدراسیون های ملی با عنوان تیم های منتخب و تیم ملی به مسابقات مختلف جهانی و آسیایی راه یافتند.

فلاح با بیان اینکه امسال در قالب درس تربیت بدنی شاخص های ملی اجرا می شود، اظهار داشت: علاوه بر تاکید بر بهداشت دهان و دندان دانش آموزان طی سال تحصیلی جدید تلاش می شود در زمینه مراقبان سلامت و رشته تربیت بدنی نیروهای بیشتری جذب شود.

وی با بیان اینکه براساس اعلام نیاز استان ها کمبودهای مربیان تربیت بدنی به سرعت احصا و اعلام نیاز می شود، یادآور شد: هم اکنون در رشته های تربیت بدنی و مراقبان سلامت و بهداشت در سطح مدارس با کمبود مواجه هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha