۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85233930
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲ هزار دانش‌آموز نیازمند ملایری چشم‌انتظار کمک خیّران

همدان- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان همزمان با آغاز سال‌تحصیلی جدید نیازمند حمایت و کمک‌ خیران و مردم نیکوکار هستند.

«علی خراسانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: همزمان با آغاز سال‌تحصیلی و بازگشایی مدارس، بیش از ۵۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان ملایر برپا شده و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است.

وی با بیان اینکه از امروز /چهارشنبه/ تا روز جمعه ۳۱ شهریور این پایگاه‌های در دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، میعادگاه‌های نماز جمعه و میادین و معابر اصلی آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است، افزود: هدف برپایی پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها حمایت از دانش‌آموزان نیازمند است تا در سال‌تحصیلی جدید مشکلی برای ورود به مدرسه نداشته باشند.

مدیر کمیته امداد ملایر ادامه داد: این پایگاه‌ها از ۱۵ مرداد در دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری این شهرستان مستقر شده و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

خراسانی بیان کرد: سال گذشته هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن عاطفه‌های این شهرستان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال میزان کمک‌های مردمی به بیش از ۱۴ میلیارد ریال برسد.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون ۲ میلیارد ریال کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیرنقدی برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تحت حمایت جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط اقتصادی و کمک بیشتر به دانش‌آموزان نیازمند و زیر پوشش، همزمان با جشن عاطفه‌ها پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان با عنوان «آینده‌ساز باشیم» توسط مشارکت‌های مردمی این نهاد راه‌اندازی شده است.

خراسانی ادامه داد: مردم، خیران و نیکوکاران شهرستان ملایر می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۰۳۶ و آسان پرداخت #۰۸۱۴*۸۸۷۷* پرداخت کنند.

به گفته وی؛ همزمان با هفته اول مهر زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس نواخته می‌شود و ۳۰ هزار پاکت جمع‌آوری نیز در مدارس برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

مدیر کمیته امداد ملایر همچنین با اشاره به اجرای طرح «احسان حسینی» در ایام محرم و صفر، اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح، کمک‌های نقدی و نذورات مردمی و خیران در قالب بسته‌های معیشتی، توزیع گوشت گوسفندی به صورت بسته‌بندی، توزیع غذای گرم و کمک‌های نقدی به خانواده‌های زیر پوشش اهدا شد.

خراسانی گفت: بیش از ۵۶ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیران ملایری در طرح احسان حسینی جمع‌آوری شد.

به گزارش ایرنا؛ در حال حاضر ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و ۱۸۰ دانشجو و در مجموع حدود ۱۰ هزار خانوار زیر پوشش این نهاد هستند و از خدمات حمایتی کمیته امداد شهرستان ملایر بهره‌مند می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha