۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 5251
کد خبر: 85233946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جدیدترین تصویر از فرزند شهید حُجَجی

۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۴
کد خبر: 85233946
جدیدترین تصویر از فرزند شهید حُجَجی

تهران- ایرنا- «علی حُجَجی» فرزند شهید محسن حُجَجی در دیدار امروز پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب حضور داشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محسن حُجَجی» از نیروهای مدافع حرم لشکر زرهی ۸ نجف اشرف در سوریه، متولد ۲۱ تیر ۱۳۷۰ بود و در ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در عملیاتی در گذرگاه مرزی الولید (منطقه مرزیِ بین سوریه و عراق) به اسارت عناصر گروهک تروریستی داعش درآمد و دو روز بعد غریبانه و به‌طرز ناجوانمردانه‌ای به شهادت رسید.

مراسم تشییع پیکر شهید حججی در پنجم مهر ماه ۱۳۹۶ با حضور گسترده مردم متدین و شهیدپرور، رؤسای قوا و مسئولان لشکری و کشوری در تهران برگزار شد و مقام معظم رهبری نیز پیش از مراسم تشییع، در جمع اعضای خانواده و کنار تابوت این شهید مدافع حرم حضور یافتند.

پیکر بی‌سر شهید حججی در تاریخ ۴ مهر در مشهد مقدس و حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) و در تاریخ ۶ مهر نیز در اصفهان و نجف‌آباد تشییع و در یادمان شهدای نجف‌آباد به خاک سپرده و از تندیس یادبود وی نیز روز ۸ آبان ۱۳۹۶ در مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

جدیدترین تصویر فرزند شهید حججی در دیدار با رهبری
از شهید حججی یک فرزند پسر به یادگار مانده است؛ «علی حججی» متولد ۲۴ فروردین ۹۵ و در زمان شهادت پدرش یک سال و نیمه بوده است.

فرزند شهید حججی در دیدار امروز شماری از پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با فرمانده معظم کل قوا در حسینیه امام خمینی (ره) حضور داشته است.

در این دیدار مادر و خواهر «سید روح‌الله عجمیان» جوان ۲۷ ساله کوهدشتی عضو پایگاه بسیج حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر که در جریان ناآرامی‌های سال گذشته به دست ۱۶ نفر از عناصر آشوبگر در کرج به شهادت رسید نیز حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha