۲ فروند موتور قایق های تُندرو در قشم توقیف شد

قشم - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف ۲ فروند موتور قایق های تُندرو قاچاق به ارزش هشت میلیارد ریال در این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس استان هرمزگان، سرهنگ مهراب کاظمی اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قشم با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ فروند موتور قایق های تُندرو قاچاق مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل گروهی به محل های مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده از داخل ۲ باب منزل مسکونی این موتورهای فاقد مجوز را کشف و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده را هشت میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این رایطه پرونده ای، برای سیر مراحل قانونی تشکیل و به مرجع قضایی ارسال شد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha