۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 85234199
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

از دستگیری نامزدهای قاچاقچی تا زمین گیر شدن عامل ناامنی در فارس

شیراز-ایرنا- مسئولان انتظامی فارس از دستگیری زوج نامزد و قاچاقچی مواد مخدر و عامل نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در استان فارس خبر دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس چهارشنبه در این باره گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس، ۱۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پراید کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: در راستای طرح برخورد با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی "کوار-شیراز" به یک سواری پراید مشکوک و با تیزبینی و هوشیاری آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۱۱۶ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین (نامزدش) دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: محورهای مواصلاتی این استان محل ناامنی برای قاچاقچیان می‌باشد و پلیس با سوداگران مرگ با جدیت و قاطع برخورد قانونی می‌کند.

دستگیری عامل نا امنی و سنگ پرانی به خودرو های عبوری در کوه چنار فارس

سرپرست فرمانده انتظامی کوه‌چنار در استان فارس نیز از دستگیری عامل ناامنی و سنگ‌پرانی به خودرو های عبوری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم پرویز ارجمند گفت: در پی وقوع یک فقره سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان کوه چنار، با توجه به اهمیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و پلیسی و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس موفق به شناسایی عامل اصلی ناامنی و سنگ پرانی به سمت خودروها در این شهرستان شدند.

سرپرست فرمانده انتظامی کوه‌چنار افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مرجع قضایی موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

ارجمند با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha