سخنان رییس جمهور در سازمان ملل مایه افتخار جمهوری اسلامی شد

قزوین - ایرنا - نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان رییس جمهور در مجمع سازمان ملل متحد به حدی قاطعانه و انقلابی بود که مایه افتخار جمهوری اسلامی شد.

رجب رحمانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن بیان این مطلب افزود: با سخنان رییس جمهور قطعا حساب کار دست کشورهای اروپایی و آمریکا می آید و به عظمت جمهوری اسلامی بیشتر پی خواهند برد.

وی با بیان اینکه اروپایی‌ها امروز ایران را ابرقدرت می‌دانند، تصریح کرد: ما تنها کشور قدرتمندی هستیم که برخلاف سایر کشورها، همواره به فکر مظلومان و مستضعفان جهانیم.

رحمانی بیان کرد: متاسفانه جامعه سازمان ملل در گفت و گو با رییس جمهور کشورمان موضوعاتی را بهانه کرده بودند که بیشتر شبیه به توطئه بود، با این حال صحبت‌های رییس جمهور به آنها تو دهنی زد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: صحبت‌های رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل بسیار وزین، متین و استوار بود و در راستای منافع ملی و حفاظت از ارزش های دینی و اسلامی بیان شد.

رحمانی، شباهت صحبت‌های رییس جمهوری را همانند رهبر معظم انقلاب قاطعانه ارزیابی کرد و گفت: در طول تاریخ جمهوری اسلامی این مدل صحت کردن چندبار اتفاق افتاده است، نخستین مرتبه در دوران ریاست جمهوری شهید رجایی بود که با افشای شکنجه ساواک آبروی نظام استکبار را برد و دیگری در دوران ریاست جمهور مقام معظم رهبری بود که در سازمان ملل قاطعانه صحبت کرده بودند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ امروز در کشورهایی مثل آمریکا و فرانسه به دلیل وجود سلاح و مهمات در بین مردم روزانه صدها نفر به قتل می‌رسند و این کشورها به خاطر جنایات متعدد در طول تاریخ باید شرمسار باشند.

رحمانی با اشاره به اینکه روحیه ظلم ستیزی و شجاعت را امام راحل به ما ملت ایران هدیه کردند، تصریح کرد: هنگامی که آن امام بزرگوار می گفتند "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" این سخن ایشان برای کشورهای استکباری همانند تازیانه بود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان، سخنان رییس جمهور در سازمان ملل متحد را غرور آفرین و با افتخار خواند و برای تمام دست اندرکاران نظام که دلسوز مردم هستند و برای پیشرفت و آبادانی کشور گام برمی‌دارند آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha