دستگاه‌های اجرایی در خدمتگزاری به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دستگاه‌های اجرایی استان بایستی در موضوع خدمتگذاری به مردم با سرعت عمل کرده و از یکدیگر سبقت بگیرند.

به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی عصر چهارشنبه در نشست جشنواره شهید رجایی که در استانداری قزوین برگزاری شد، افزود: وقتی همه ما آمدیم در کاری مثل خدمت به مردم مشارکت کردیم، حالا نوبت به سبقت می رسد و باید در خدمت کردن مسابقه ای عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در خدمت به بندگان خداوند باید سرعت داشته باشیم، تاکید کرد: مهمترین گلایه مردم این است که یک کار در زمان مشخص می توانسته انجام شود اما به علت تاخیر، به آنها خسارت وارد ساخته و هزینه بالاتری را برای آنان به همراه داشته است.

به گفته امام جمعه قزوین، اگر تمام دنیا را نیز به انسان ببخشند، به اندازه انسانیت و خوب زیستن نیست.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: ما باید در حکومت اسلامی پاسدار خون مظلومان و حافظ حرمت خون شهیدان باشیم، ما می خواهیم این حکمرانی دینی را که در کشورمان حاکم است را به دنیا و جهانیان نشان دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان یادآور شد: در دیداری که با دانشجویان پاکستانی داشتیم، آنان به رهبری، نظام و دین ما احترام خاصی را داشتند و در انتظار برداشت از الگوی حکمرانی ما در کشورشان هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha