۲۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85234380
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لاپید: نتانیاهو به جای فرار از مشکلات به کالیفرنیا، وزرای بی مسئولیتش را کنترل کند
یائیر لاپید

تهران – ایرنا – رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دلیل هشدارهای امنیتی در کرانه باختری اشغالی انتقاد کرد و گفت: اقدام (خودسرانه) کابینه نتانیاهو برخلاف آنچه سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" درباره زندانیان امنیتی اعلام کرده است، کاملا اشتباه است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، «یائیر لاپید» در این باره گفت: نخست وزیر، کنترل بر وزرایش را از دست داده است و هر کدام از آنها سیاست خطرناک خودش را به پیش می برد و دعوت از «اسرائیلی ها» برای حضور در کنیسه ها در مراسم «روز غفران» نه یک سیاست امنیتی، بلکه یک رفتار پوپولیستی خطرناک است.

لاپید افزود: نتانیاهو باید به جای فرار از مشکلات به کالیفرنیا، وزرای بی مسئولیتش را کنترل و برای آرام کردن منطقه اقدام کند.

رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی همچنین با اشاره به تجاوزات نیروهای این رژیم به مناطق مختلف کرانه باختری و نوار غزه گفت: کسانی که بهای این سیاست ها را می پردازند فرزندان ما ما هستند که مجبور به ورود به اردوگاه آوارگان یک بار در جنین، بار دیگر در غزه و بار دیگر در لبنان خواهند شد.

یائیر لاپید در پایان گفت: سیاست امنیتی را نمی توان با شعارهای سیاسی و رقابت بر سر عناوین و سرفصل ها، مدیریت کرد و در صورتی که نتانیاهو، اسموتریچ و بن غفیر را کنترل نکند، بهای آن را با جان هایمان خواهیم پرداخت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha