وحدت عامل خنثی سازی عملیات روانی دشمن است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: وحدت به معنای واقعی عملیات روانی و جنگ شناختی دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا شریفی عصر امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) به مناسبت نامگذاری هفته وحدت، اظهار کرد: عنوان هفته وحدت گاهی اوقات و در برخی موارد به یک نماد و کلیشه تبدیل شده که باید اصلاحش کنیم.

وی با تاکید بر عدم انجام برنامه‌های کلیشه ای بیان کرد: در تهاجم ترکیبی، دشمن اتفاقاً می‌خواهد ما به برنامه‌های کلیشه‌ای اکتفا کنیم و از مزیت راهبردی، ظرفیت امت واحده اسلام، گفتمان تقریب و قرآن به عنوان محور وحدت بهره برداری نکنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه زاهدان شهر حافظان قرآن و پایتخت وحدت اسلامی است، افزود: باید فضا سازی مناسب محیطی و مفهومی با مشارکت جبهه مردمی و انجام اقدامات متناسب با جغرافیای محلات انجام شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته وحدت باید راهبردی و با نگاه منجر به نتیجه مطلوب و نه یک نگاه گزارشی اجرا شود.

شریفی اذعان کرد: هفته وحدت و اتحاد امت اسلام و مسلمین در معرض مهندسی معکوس سرویس‌های جاسوسی است و دشمنان چشم دیدن این وحدت و انسجام را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه باید از کلیشه‌ها و شعارهای تکراری عبور کرد؛ افزود: غنا بخشی، اثربخشی، و وسعت بخشی کارها و توجه به جامعه هدف و مخاطبین با استفاده از ابزار هنر در دستور کار قرار گیرد.

این مسوول با اشاره به تهاجمات فرهنگی شکل گرفته علیه وحدت امت اسلامی، تصریح کرد: قرآن مهم ترین عامل اتحاد و همانند یک باطل سحر بر علیه عملیات روانی دشمن است.

وی گفت: صد البته که برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن برنامه‌ها برای گسترش وحدت تنها نباید مختص این هفته باشد.

شریفی با اشاره به نزدیکی هفته وحدت که از ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول است، افزود: وحدت سیستان و بلوچستان باید زبان زد باشد و در کنار هم یک اتفاق نو رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha