امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت نقشه راه مسوولان در اجرای انتخابات است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت چهار رکن مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است که باید نقشه راه همه مسوولان استانی در اجرای انتخابات باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد کرمی روز سه‌شنبه در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مبنای کار ما در هر زمینه‌ای فرمایشات مقام معظم رهبری است و رهبری بر چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات تاکید کرده‌اند و در این بین بعد از امنیت، مقوله سلامت انتخابات از مولفه‌های اصلی است که قاعدتاً رقابت و مشارکت را موجب می‌شود و باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای این راهبردها تلاش کنیم.

وی تلاش‌های دشمن را برای زیر سوال بردن سلامت انتخابات یادآور شد و افزود: دشمن از تمام توطئه‌ها برای کاستن مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌کند و در این بین جنگ رسانه‌ای از اهداف دشمن است که باید با برنامه‌ریزی دقیق و راهکار مناسب برای خنثی کردن این توطئه‌ها ارائه شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: فرمانداران امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را پیش بینی و پیگیری جدی برای تامین آن داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه بیان کرد: تمام تلاش‌ها بر پایه این است که انتخابات پیش رو به بهترین نحو برگزار شود و این استان همانند ادوار گذشته به لحاظ مشارکت جزو سه یا چهار استان پیشرو کشور مطرح شود.

رضا شریفی ادامه داد: اعتماد متقابلی بین اعضای ستادهای اجرایی و حوزه نظارت وجود دارد که این اعتماد و حس هم افزایی را قدر می‌دانیم و بنا داریم آن را تقویت کنیم.

وی تاکید کرد: فرمانداری‌ها جلسات ستاد انتخابات را با حضور کمیته‌ها هر ۲ هفته یک بار برگزار کنند و خلاءها و تنگناهای پیش روی برگزاری انتخابات را با نگاه حل مساله بررسی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha