۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبر: 85234682
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دفاع مقدس  عظمت ملت ایران و پویایی تمدن اسلام را به اثبات رساند

ایلام - ایرنا - فرماندار شهرستان آبدانان گفت: دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران، عظمت و فداکاری  رزمندگان فداکار، توان و پویایی مکتب و تمدن اسلامی را به افکار عمومی جهان نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمد رحمانی" روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبدانان، اظهار کرد: تجلیل و تکریم از جان گذشتگان بسیجی که در دوران سخت دفاع مقدس با اخلاص تمام و با بهای جان خود از عقیده، ایمان و ایران بزرگ پاسداری کردند، اقدام ضروری و در واقع زیبا ترین عبادت و بندگی خداست.

وی با تقدیر از فداکاری و از خود گذشتگی همه رزمندگان اسلام در گذشته، حال و آینده، گفت: در اوایل دوران دفاع مقدس بواسطه وقوع انقلاب و فقدان نیروی انسانی متخصص و تجهیزات نظامی مورد نیاز و هجمه بی رحمانه استکبار جهانی از طریق تسلیح دشمن بعثی، کشور و انقلاب نوپای ما با مشکلات مهم متعدد روبرو شده بود.

فرماندار آبدانان ابراز کرد: به حول و قوه الهی و هدایت‌های رهبری و مشارکت مردم توانستیم از آن گردنه های نفس گیر باموفقیت عبور کنیم و به نقطه اوج امروز برسیم که امروز دنیا به جایگاه ممتاز و نقش محوری ایران بزرگ غبطه می‌خورد.

دفاع مقدس  عظمت ملت ایران و پویایی تمدن اسلام را به اثبات رساند

رحمانی حضور و هوشیاری مردم را امنیت ساز و ِرامش آفرین دانست و تصریح کرد: سال گذشته دشمنان تلاش کردند با شیطنت عوامل استکبار و نهایت بی هنری عده ای در داخل با تخریب زیرساخت‌های خدماتی برای مدت کوتاهی قصد داشتند که با سلب امنیت اجتماعی بین مردم و مسئولین اختلاف ایجاد کنند اما با مسئولیت پذیری و مشارکت آحاد ملت طرح آنان عقیم ماند و به اهداف خود نرسیدند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان نیز در این نشست، گفت: در هفته دفاع مقدس ۸۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، قرآنی و اقتصادی در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ "نبی نوشادی" افزود: سرکشی از خانواده های شهدا و رزمندگان، تجلیل از مقام و منزلت پیشکسوتان دفاع مقدس، کمک مومنانه به بسیجیان کم توان، ارِایه خدمات پزشکی رایگان به جامعه روستایی و عشایری، کمک آموزشی به دانش آموزان محروم، برپایی محافل شعر و خاطره و مقاله، اجرای مسابقات حفظ و قرائت قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرای رژه خودرویی و بهره برداری از طرح های تولیدات خانگی و برپایی آیین و جشن عاطفه ها از مهمترین برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در شهرستان آبدانان است.

این نشست با حضور مدیران اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری آبدانان تشکیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha