تصادف وانت‌ها در جاده شاهرود- طرود صحنه مرگ ۲ راننده شد

شاهرود - ایرنا - فرمانده پلیس راه شاهرود و میامی گفت: راننده‌ها در تصادف نیسان‌وانت و پیکان‌وانت در جاده شاهرود- طرود در صحنه جان باختند.

سرهنگ مجید فرزانه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف نیسان‌وانت با پیکان‌وانت، ساعت هفت صبح امروز در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود - طرود رخ داد که در پی این حادثه هر ۲ راننده در صحنه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پس از گزارش این حادثه، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی بی‌درنگ در محل حادثه حاضر شدند، ابراز کرد: یکی از رانندها ۴۰ و دیگری ۳۸ سال سن داشت.

فرمانده پلیس راه شاهرود و میامی ادامه داد: رهاسازی متوفیان پس از حدود ۲ ساعت توسط کارکنان آتش‌نشانی انجام شد.

سرهنگ فرزانه با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است، اظهار کرد: ایمن‌سازی راه از جمله تعریض جاده، خط‌کشی مناسب، آسفالت و نصب علایم رانندگی، می‌تواند این نوع حادثه‌ها را کاهش دهد.

گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دفتر شاهرود درباره مرگ‌آفرین بودن این محور ارتباطی را اینجا بخوانید.

به گزارش ایرنا، ۲۸ خردادماه امسال نیز برخورد ۲ تریلی با خودروی سواری پیکان در محور شاهرود به طرود پنج فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

محورهای ارتباطی استان سمنان که بخشی از جاده سراسری تهران به مشهد محسوب می‌شوند، یکی از پرترددترین راه‌های عبوری کشور است. براساس آمار سالانه بیش از ۱۷ میلیون تردد در این مسیر انجام می‌شود و حوادث مختلفی نیز در آن روی می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha