۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85236710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس کل دادگستری سمنان: وضعیت جاده شاهرود - طرود ساماندهی شود

شاهرود - ایرنا - رییس کل دادگستری استان سمنان از صدور دستور ساماندهی وضعیت جاده شاهرود - طرود به دادستان عمومی و انقلاب آن حوزه قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدجعفر عبداللهی روز شنبه به رسانه ها ابراز کرد: جاده شاهرود - طرود در استان سمنان از وضعیت مناسبی برخوردار نیست و سالانه و به‌یژه در ۶ ماهه نخست امسال به علت وقوع سوانح ناگوار رانندگی، منجر به جان باختن عده‌ای از هموطنان شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا به دادستان عمومی و انقلاب شاهرود دستور مقتضی داده شد، ادامه داد: با قید فوریت و همکاری نهادهای مسئول، علاوه بر بازدید میدانی و اتخاذ تصمیم‌های عام المنفعه، ساماندهی آن جاده باید در دستور کار قرار گیرد تا با انجام تدابیر پیشگیرانه تلفات جانی کاهش یابد.

عبداللهی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی استان سمنان در راستای حفظ حقوق عامه و دغدغه‌ای که در خصوص امنیت جان مردم قائل است به این موضوع ورود قانونی دارد، اظهار کرد: با کوتاهی مسئولانی که نقشی موثر در وقوع این گونه حوادث دارند و تاکنون با انجام اقدام‌های بهنگام قانونی کاهش سوانح رانندگی را رقم نزدند، برخورد قانونی می‌شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ابراز کرد: مدعی العموم شاهرود موظف است در بررسی علل وقوع حوادث منجر به جان باختن هموطنان در این محور، بدون چشم‌پوشی نهادهای مسئول را به مراجع قانونی معرفی کند تا دلیل انجام‌نشدن اقدام‌های قانونی مشخص شود.

به گزارش ایرنا، تصادف نیسان‌وانت با پیکان‌وانت، ساعت هفت صبح سی ام شهریور در کیلومتر ۴۵ محور شاهرود - طرود رخ داد که در پی این حادثه هر ۲ راننده در صحنه جان خود را از دست دادند.

۲۸ خردادماه امسال نیز برخورد ۲ تریلی با خودروی سواری پیکان در محور شاهرود به طرود پنج فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) دفتر شاهرود درباره مرگ‌آفرین بودن این محور ارتباطی را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha