امام جمعه تربت‌حیدریه:دفاع‌مقدس یادگار ماندگار ایثارگری مردم ایران است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه از دفاع مقدس به عنوان یادگار ماندگار و نمونه بارز اخلاص و ایثارگری مردم ایران یاد کرد و گفت: شایسته است تار و پود و محتواهای ناب این دوران طلایی و سرنوشت ساز برای نسل امروز باز تعریف مجدد شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی، روز پنجشنبه در آستانه آغاز هفته دفاع‌مقدس و در جمع پرسنل نیروهای مسلح این شهرستان افزود: گنجینه دفاع مقدس سرشار از محتواهای ناب و فاخری است که باید این محتواها استخراج و برای نسل امروز و آیندگان نیز تبیین شود.

وی از هنر به عنوان مهم‌ترین ابزار معرفی فرهنگ دفاع‌مقدس یاد کرد و ادامه داد: به کارگیری ابزارهای هنری همچنین مانع از تحریف این بخش مهم از تاریخ ایران می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه:دفاع‌مقدس یادگار ماندگار ایثارگری مردم ایران است

امام جمعه تربت‌حیدریه در ادامه به مباحث فردای بعد پایان جنگ تحمیلی اشاره و اظهار کرد: دشمن با پایان دوران دفاع‌مقدس بیکار ننشست و کینه ورزی خود را نسبت به نظام اسلامی و مردم ایران در حوزه‌هایی و به خصوص جنگ نرم ادامه داد.

معلمی اظهار کرد: اینک ضرورت دارد همان کارهایی که در جنگ نظامی اعم از ایثار، مقاومت، دشمن‌شناسی‌ و بصیرت انجام می‌دادیم، دوباره و با تکنیک‌های جدید ادامه دهیم و تفکر دفاع مقدس باید در جنگ نرم و عملیات روانی دشمن حاکم باشد تا معبرها باز شود

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: همه فرماندهان و مسوولان باید یکدل، همصدا و متحد، تحت فرماندهی معظم کل قوا در این جنگ نرم از تمام توان خود استفاده کنند تا مانند گذشته بر دشمن فائق آییم.

امام جمعه تربت‌حیدریه:دفاع‌مقدس یادگار ماندگار ایثارگری مردم ایران است

تیپ پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی ۶۱ محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه بسیج و نیروی انتظامی در شهرستان ۲۵۵ هزار نفری تربت‌حیدریه واقع در جنوب خراسان رضوی مستقر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha