امام جمعه تربت‌حیدریه: ارتش جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت تامین امنیت قرار دارد

تربت‌حیدریه- ایرنا - امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی به یمن وجود فرماندهان دلسوز و متخصص در بهترین وضعیت به لحاظ تامین امنیت داخلی و مرزها و دفاع از کیان کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی روز سه‌شنبه در دیدار با پرسنل تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید نصر اصفهانی ارتش تربت‌حیدریه به مناسبت روز گرامیداشت ارتش، افزود: ویژگی دیگر نیروی مقتدر ارتش در آن است که ساختار آن کاملا بومی و ملی و بدون نیاز به قدرت‌های خارجی، کلیه تجهیزات خود را به روز کرده‌ و به مرز خودکفایی رسیده‌ است.
وی با بیان اینکه بر این اساس توان بازدارندگی دفاعی نیروهای مسلح ما چنان در اوج اقتدار است که دشمن حتی فکر حمله نظامی را نیز در سر نمی‌پروراند، بیان کرد: امروز حتی ارتش و دیگر نیروهای مسلح ما نشان دادند در انجام فعالیت‌های اجتماعی نظیر مواجه با سیل، زلزله، کرونا و دیگر بلایای طبیعی و غیرمترقبه برای خدمت به مردم جانانه حضور پیدا می‌کنند.
معلمی در ادامه اظهار کرد: در عین حال در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای که اذهان جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند، باید نیروهای مسلح ما تلاش بیشتری از خود به خرج بدهند.
امام جمعه تربت‌حیدریه از جنگ ترکیبی دشمنان نظام اسلامی، به عنوان داستان "اسب تروا" یاد کرد و گفت: بر این اساس ضرورت دارد در حوزه جنگ نرم و فعالیت‌های رسانه‌ای حرفه‌ای، تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: ما در حوزه تبیین باید تلاش بیشتری به خرج دهیم تا ذهن جوانان و نوجوانان خود را از فریب دشمنان منزه سازیم.

امام جمعه تربت‌حیدریه: ارتش جمهوری اسلامی در بهترین وضعیت تامین امنیت قرار دارد

جانشین فرمانده تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصراصفهانی ارتش مستقر در تربت‌حیدریه نیز گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران تمام تحرکات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای دشمن را رصد می‌کند و نیروها و جنگنده‌ها و ادوات نظامی، با تمام توان آماده پاسخگویی به اقدامات احتمالی از سوی دشمنان است.
سرهنگ ستاد محمدرضا داوودی کیا، افزود: همچنین حماسه شهدای مدافع حرم ارتش در کنار شهدای مدافع حرم سپاه و بسیج بی‌نظیر است، نیروهای ارتش در بدترین شرایط جوی اعم از بارندگی و طوفان شن، بهترین رزمایش‌ها را در چابهار و جاسک برگزار می‌کند و این آمادگی و تمرینات نظامی در شرایط سخت، دشمن را به حیرت انداخته‌ است.
وی گفت: اکنون افزون بر هزار و ۱۰۰ دستگاه ادوات مختلف نظامی به روزرسانی و تجهیز شده و به چرخه نیروهای مسلح بازگردانده شده است که این اقدام از جمله افتخارات ارتش جمهوری اسلامی می‌باشد.
جانشین تیپ ۱۷۷ شهید نصر اصفهانی افزود: امروز ارتش بیش از ۲۳ هزار واحد مسکونی برای پرسنل خود ساخته که ۴۸ واحد آن در تربت‌حیدریه پارسال تحویل همکاران شد و ۲۲۸ واحد دیگر در دست احداث است.

تربت حیدریه در فاصله حدود ۱۵۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha