۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85234914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۴ واحد مسکن محرومان تا پایان سال در رشت تحویل می‌شود

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: ۳۴ واحد مسکونی تا پایان سال‌جاری به محرومین اهداء می شود که از این تعداد چهار واحد در هفته دفاع مقدس تحویل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمد نیک فطرت روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: این محرومین از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و مراحل ساخت واحدهای آن توسط سپاه انجام می شود و در این رابطه از ظرفیت بسیج نیز بهره می‌بریم.

وی به سایر برنامه‌های هفته دفاع مقدس نیز اشاره کرد و افزود: حدود ۷۰۰ برنامه توسط سپاه رشت در ۳۱۰ پایگاه موجود در این شهرستان در طول هفته دفاع مقدس برگزار می شود که گفتمان سازی و جهاد تبیین، برنامه های فرهنگی، ورزشی و نیز محرومیت زدایی سه محور اساسی این برنامه هاست.

وی ادامه داد: علاوه بر اهدای چهار واحد مسکونی به محرومین، افتتاح ۱۲ پایگاه مقاومت، برپایی همایش جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب، به صدا درآوردن زنگ مقاومت در همه پایگاههای دانش آموزی در رشت، دیدار با ۳۱۰ رزمنده پیشکسوت و ایثارگر، حضور سه یگان ویژه بسیجیان رشت در رژه نیروهای مسلح از مهمترین برنامه های سپاه رشت در هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه به مهمترین دستاوردهای هفته دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: با وجود اینکه انقلاب ما نوپا بود با دستور استکبار جهانی، انگلیس و صهیونیسم، توسط رژیم بعث عراق به کشور ما تهاجم شد اما دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه استقامت ملت ما باعث شد تا دستاوردهای بزرگی کسب کنیم.

سرهنگ نیک فطرت اضافه کرد: شکوفا شدن و ابتکارات در بخش صنعت در کنار پیشرفت چشمگیر بخشهای مختلف اعم از صنایع نظامی تا پل سازی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس است که موجب شد تا ایران در منطقه سرآمد و الگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم دوران دفاع مقدس راه اندازی و احیای پیاده روی اربعین حسینی (ع) است که امسال فقط چهار میلیون زائر از کشور ما در این مراسم حضور یافتند.

وی گفت: دفاع مقدس، دفاع مردمی بود که باعث امنیت پایدار در کشور شد و هم اینک نیز ثبات و امنیت ما فراتر از منطقه است و این امر باعث شده تا پای استکبار جهانی از منطقه کوتاه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha