پست‌های کلیدی دستگاه‌های اجرایی لرستان شناسایی می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا -‌ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: پست های کلیدی و بلا تصدی دستگاه های اجرایی لرستان در طرح شهید زین الدین بررسی و شناسایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "سمانه حسن پور" روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری لرستان، اظهار کرد: براساس ظرفیت ها و فرصت های استان و همچنین آمایش سرزمین، مجوز و سهمیه پست های کلیدی بلاتصدی از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ خواهد شد.

وی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی مشخص شده مربوط به این موضوع باید ظرف مدت یک هفته (تا پایان شهریور) نسبت به اعلام پست های بلاتصدی تخصصی و کلیدی به دبیرخانه شورا اقدام نمایند.

حسن پور با اشاره به موضوع ارزیابی عملکرد و دستگاه های برتر استان در سال گذشته، بیان کرد: براساس بخشنامه ابلاغی جشنواره شهید رجایی کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارزیابی دستگاه ها در قالب ۲ هزار امتیاز مورد سنجش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور هزار امتیاز از این مجموع مربوط به شاخص های عمومی و هزار امتیاز هم مربوط به شاخص های اختصاصی است.

حسن پور افزود: دستگاه های اجرایی استان باید مستندات عملکرد خود را در سامانه "تسما" در مهلت زمانی تعیین شده بارگذاری تا توسط تیم ارزیابی استان بررسی و نتایج نهایی اعلام و در جشنواره شهید رجایی مورد تقدیر قرار گیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha