فراخوان جذب ۳۲۵ نیرو در دانشگاه علوم پزشکی لرستان صادر شد

خرم آباد - ایرنا - معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: امروز (هیجدهم شهریورماه ) فراخوان آزمون استخدام پیمانی ۳۲۵ نفر در دانشگاه علوم پزشکی استان منتشر شد.

دکتر " علی فرهادی" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: برای برگزاری آزمون استخدامی نیرو فراخوان جذب از امروز هیجدهم شهریور ماه همزمان با سراسر کشور در وزارت بهدشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شده است و تا ۲۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در مهرماه جاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: در این آزمون ۳۲۵ نیرو شامل پرستار، مراقب سلامت، نیروهای بهداشتی و آزمایشگاهی به صورت پیمانی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان جذب می‌شوند.

فرهادی بیان کرد: در آزمون استخدامی مذکور نیز سهم ایثارگران لحاظ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی لرستان تبدیل وضعیت شدند و بیشترین تعداد تبدیل وضعیت ایثارگران لرستان در دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

وی همچنین از افزایش‌ پذیرش سهمیه مناطق محروم دانشجوی پزشکی در این استان خبر داد و گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته ، از مجموع ۱۷۲ نفر ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته پزشکی در کنکور سراسری سال تحصیلی آینده تعداد ۴۸ نفر دانشجوی پزشکی سهمیه مناطق محروم دارای تعهد یک و نیم برابر مدت تحصیل به ترتیب در ۲ کد رشته در دانشکده پزشکی خرم‌آباد پذیرش خواهد شد و همچنین ۲ نفر سهمیه پزشکی قانونی استان لرستان نیز پذیرش می‌شود.

وی عنوان کرد: از مجموع ۱۹ نفر دانشجوی دندانپزشکی نیز ۶ نفر سهمیه بومی استان پذیرش و در رشته داروسازی به دلیل تقاضای کمتر مراکز درمانی ظرفیت مناسبی در سال‌های گذشته پذیرش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha