واگذاری ورزشگاه باشگاه مس معطل اجرای پیست تارتان است

کرمان - ایرنا - مدیر اماکن ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان با اشاره به عامل به تعویق افتادن اجرای پیست تارتان(دو و میدانی) گفت: روند واگذاری ورزشگاه شماره یک شهدای مس به این باشگاه نیز به علت تعویق در اجرای پروژه پیست دو و میدانی بوده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان، رضا امینی مقدم با بیان این مطلب افزود: اجرای پیست تارتان در شرایط دمایی مناسب باید اجرا شود اما هوای گرم و بی سابقه ای در این فصل تجربه کردیم.

وی اظهار داشت: متاسفانه شرایط دمایی کار در پروژه پیست دو و میدانی تا هفته گذشته بوجود نیامد و مجری ساخت ورزشگاه و پیمانکار مجبور شدند به علت کمبود وقت و گرمای شدید، شب ها کارهای پیست را انجام دهند و به همین دلیل زمان تحویل ورزشگاه هم به تعویق افتاد.

مدیر اماکن ورزشی باشگاه صنعت مس رفسنجان ادامه داد: مرحله ضربه گیر این پروژه امروز پایان یافت و اگر مشکلی ایجاد نشود این طرح تا ۲۰ روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی اضافه کرد: با بررسی های مشاور، مشخص شد که چمن مجموعه نیاز به کاشت مجدد دارد که قبل از اجرای پیست این کار انجام شده است.

امینی مقدم در پایان گفت: امیدواریم به زودی وضعیت واگذاری ورزشگاه شماره یک مس رفسنجان تعیین تکلیف شود تا شاهد حضور بازی های این تیم بزرگ در ورزشگاه یاد شده باشیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه عصر امروز در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان آلومینیوم اراک است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha