آماده‌سازی ورزشگاه شهدای مس شهربابک به تامین تاسیسات رسید

کرمان - ایرنا - مشکلات میزبانی در شهربابک برای تیم دسته اولی مس این شهرستان همواره از گلایه‌ها بوده که انتظار می‌رفت و می‌رود با افتتاح ورزشگاه شهدای مس بخش مهمی از آنها مرتفع شود؛ حالا مسئولان باشگاه می گویند این مجموعه به مرحله تامین تاسیسات رسیده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس شهربابک گفت: امور اجرایی ورزشگاه شهدای مس تمام شده و فقط تامین تاسیسات برای افتتاح این ورزشگاه باقی مانده که پس از آن آماده افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا این مجموعه ورزشی شـامل ورزشگاه فوتبال ۱۰ هزار نـفری و نیز ورزشگاه یکهزار نفری برای تیم‌های پایه، سالن مسابقات چندمنظوره با ظرفیت ۲ هـزار تماشاچی، سالن اسـتخر به طول ۲۵ متر و همچنین زیرساخت‌های ورزشی و زمین‌های تمرینی است که افتتاح آن تا حد زیادی مشکلات میزبانی باشگاه مس شهربابک را مرتفع می کند.

عباس قشمی میمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس شهربابک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به زمان دقیق افتتاح این پروژه افزود: آب و برق این پروژه باقی مانده که پیمانکار در حال کابل کشی و انجام سایر امور مربوط به آن است.

وی اظهار داشت: افتتاح این ورزشگاه تا حد زیادی به رفع مشکلات میزبانی تیم مس شهربابک در مسابقات لیگ دسته یک کشور کمک می کند.

تیم های فوتبال مس شهربابک و مس کرمان نمایندگان این استان در لیگ دسته یک کشور هستند که انتظار می رود با افتتاح این مجموعه، ضمن رفع برخی مشکلات تیم لیگ اولی شهربابک، زمینه ساز شناسایی و شکوفایی استعدادهای منطقه در رشته های مختلف ورزشی نیز شود.

شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha