عنایتی: تلاشمان صعود به‌عنوان صدرنشین است؛ به هانگژو آمدیم تا موفق شویم

هانگژو- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال امید ایران، گفت: تلاشمان صعودبه عنوان صدرنشین است و به هانگژو آمده‌ایم تا به موفقیت برسیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو؛ رضا عنایتی پس از برتری قاطع چهار بر صفر تیم امید برابر ویتنام، اظهار داشت: بازی خوبی بود و تمام تمرکزمان این است با شرایط خوبی صعود کنیم و می‌دانیم در مراحل بعدی بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. در این دیدار دستمان باز بود، چراکه مقابل عربستان تنها ۱۴ بازیکن داشتیم. هوای شرجی چین نیز واقعا کار تیم‌های مثل ما که به این هوا عادت نداریم را دشوار کرده است.

وی بیان کرد: ابتدا باید بازی بعدی مقابل مغلوستان را رد کنیم تا وارد مرحله حذفی شویم که دیدارهای آن برای ما خیلی حساس و مهم است. باید از تماشاگران ایرانی که در دیدار امروز نیز از تیم حمایت کردند تشکر کنم چراکه حضورشان در ورزشگاه موجب دلگرمی تیم می‌شود.

عنایتی در پاسخ به این سول که به نظر می‌رسد هدف‌گذاری او از ابتدا نیز موفقیت در هانگژو بود تا صعود به المپیک، بیان کرد: اینگونه نیست و می‌خواستیم در هر دو رویداد با قدرت شرکت کنیم. برای هانگژو نفراتی که سن آنها اجازه می‌داد را انتخاب کردم که نفرات باتجربه‌تری هستند. قولی نمی‌دهم و می‌دانم بیش از دو دهه است در بازی‌های آسیایی به موفقیتی نرسیده‌ایم اما مطمئن باشید با تمام توان بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران، ادامه داد: در مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک، نفرات ما کم‌تجربگی کردند و با کارت زرد بیشتر حذف شدیم. بازی با ازبکستان بسیار سخت بود چراکه آنان سرمایه‌گذاری زیادی داشته‌اند و ما نیز باید فکری به حال فوتبال پایه کنیم. با این وجود در دیدار با ازبکستان انتظار بیشتری از چند بازیکنی داشتیم که از تجربه بیشتری برخوردار بودند.

وی در خصوص حریف تیم ایران در مرحله حذفی بازی‌های آسیایی، گفت: در بدترین حالت اگر به عنوان یکی از تیم‌های سوم صعود کنیم باید با ژاپن بازی کنیم. هدف ما صدرنشینی است و اگر دوم هم شویم اتفاق خاصی رخ نمی دهد. تیمی که می‌خواهد موفق باشد نباید چندان به حریف بعدی و قرعه فکر کند و می‌بایست تمرکزش به تیم خودش باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha