سانحه رانندگی در نیشابور هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: تصادف سه دستگاه خودروی سواری در محدوده خیابان «جمهوری» شهرستان نیشابور، هشت مصدوم برجا گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای امداد رسانی به این حادثه که حوالی ساعت ۲۰ دیشب در محدوده خیابان جمهوری شهرستان نیشابور رخ داد، آمبولانس پایگاه هشت شهری به محل اعزام و مجروحان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

وی بیان کرد: از شهروندان تقاضا داریم ضمن توجه به سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی با خودرو های دیگر از بروز حوادث و خسارت های مالی و جانی پیشگیری کنند.

واژگونی خودرو در مشهد ۶ مصدوم بر جا گذاشت

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در مشهد در حوالی پل امام علی این شهر ، ۶ مصدوم بر جا گذاشت.

محمد علیشاهی افزود: این حادثه ساعت ۲۳ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط کارشناسان اورژانس در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند.

به گزارش ایرنا، مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha