دری نجف‌آبادی: قدرت نیروهای مسلح در بالاترین سطح ممکن قرار دارد

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: قدرت دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در بالاترین سطح ممکن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز جمعه در آیین رژه نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک، افزود: دشمنان نظام اسلامی بدانند که نیروهای مسلح جام برکف ما با تمام توان و داشته خود از امنیت مرزهای آبی و خاکی خود با قدرت دفاع می‌کنند.

وی ادامه داد: ما تغییر و تحول در هیچ مرزی را نمی پذیریم و از مصالح و امنیت خود با تمام توان دفاع می‌کنیم.

امام جمعه اراک گفت: دشمنان تصور نکنند در شرق کشور می‌توانند برای ما ناامنی ایجاد کنند چرا که فرزندان این ملت در سپاه، ارتش، نیروی انتطامی و بسیج با قدرت پای کار نظام هستند و اجازه نفوذ به هیچ قدرتی نمی‌دهند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: صدام با وجود حمایت همه جانبه استکبار جهانی و سایر کشورها در جنگ هشت ساله با ایران موفقیتی کسب نکرد.

وی بیان کرد: اجازه داده نمی‌شود دولت عراق و یا دولت کردستان در این منطقه برای مرزهای ایران ناامنی ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان و تجزیه طلبان فکر باطل نکنند که می‌توانند از فرصت استفاده کنند زیرا نیروهای مسلح ما بیدار هستند و از اقتدار و منافع ملی دفاع می‌کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: اقتدار نیروهای مسلح کشور سدی محکم در برابر تهدیدهای دشمنان است اما همواره باید آمادگی حداکثری برای شناسایی و مقابله با توطئه‌های دشمنان وجود داشته باشد تا در هیچ شرایطی دشمن نتواند بر ما غلبه کند.

امام جمعه اراک بیان کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: امنیت در عرصه منطقه‌ای و جهانی مسئله اول هر کشوری محسوب می‌شود که این مهم‌ در ایران اسلامی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، شهدا و نیروهای مسلح به دست آمده و هر قدرتی که بخواهد به منافع ملی ملت تجاوز کند با اقتدار مقابل او صف‌آرایی می‌شود.

وی بیان کرد: فریب خوردگان و افراد شیاد در بین مردم پایگاه و جایگاهی ندارند و ایران اسلامی همواره جاودان است.

امام جمعه اراک گفت: ملت در کنار نیروهای مسلح در برابر توطئه دشمنان، منافقان و استکبار جهانی ید واحد هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی عنوان کرد: جامعه به خصوص مردم و جوانان باید در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند و با اتحاد و همدلی و حرکت در مسیر رهبری قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس دیگری بپیمایند و زمینه توسعه پایدار کشور را فراهم کنند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در طول دفاع مقدس با پشتیبانی مردمی توانست دشمن بعثی را که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار بود را شکست دهد.

سردار محسن کریمی ادامه داد: اکنون دشمنان نظام اسلامی با جنگ ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام اسلامی را دارند که با راهبرد دفاع مقدس می‌توان این توطئه دشمنان را نیز خنثی کرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امروز به اعتراف دشمن، جمهوری اسلامی ایران بسیاری از قله‌های کلیدی دنیا را فتح کرده و تفکر انقلاب اسلامی به تمام نقاط مختلف جهان نفوذ پیدا کرده است.

سردار کریمی افزود: اقداماتی که دشمن در جنگ تحمیلی بر علیه ایران اسلامی انجام داد هر کدام به تنهایی می‌توانست یک کشوری را از پای درآورد اما امروز جشن پیروزی را در سراسر کشور از جمله استان حضرت امام (ره) به پا کردیم و یاد همه شهدا و ایثارگری‌های آنها را گرامی می‌داریم.

۳۱ اردیبهشت تا ششم مهرماه با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha