۳۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85235733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه: منتظر برقراری پرواز در فرودگاه گناباد پس از افتتاح هستیم

گناباد-ایرنا- امام جمعه گناباد گفت:پس از چند ماه از افتتاح فرودگاه این شهرستان، هنوز پروازهای آن آغاز نشده و بی صبرانه منتظر عمل به وعده‌های مسوولان در برقراری پروازهای این فرودگاه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر افزود: بعد از آنکه فرودگاه گناباد با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و وزیر راه و شهرسازی چند ماه گذشته به بهره برداری رسید، مسوولان قول دادند که پروازهای این فرودگاه بعد از اتمام مناسک حج و اربعین به صورت رسمی برقرار شود.

وی با اشاره به پیگیرهای متعدد برای برقراری پروازهای فرودگاه گناباد از سوی مسوولان ذیربط تصریح کرد: هنوز این موضوع محقق نشده و باید در سریعترین زمان ممکن این پروازها برقرار شود تا مردم این شهرستان و منطقه از ظرفیتهای آن برخوردار شوند.

امام جمعه گناباد اظهار داشت: با توجه به حادثه و خطر خیز بودن جاده های این شهرستان از جمله جاده های حدفاصل گناباد به قاین، بجستان، کاخک، گناباد به فردوس و شهرستان خواف در طول سال تعداد زیادی از مردم و مسافران بر اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند و یا مصدوم می شوند که در جدیدترین حادثه با کمال تاسف ۹ نفر کشته و مجروح شدند.

وی پیگیریهای متعدد فرماندار، نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی برای اصلاح و بازسازی جاده‌های این شهرستان را یادآور شد و افزود: اصلاح و بازسازی محورهای مواصلاتی فوق نیازمند اعتبارات ملی است و مسوولان وزارت راه و شهرسازی باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشند.

حجت الاسلام صادقی نسب با اشاره به افزایش سفر مسافران از محورهای مواصلاتی گناباد از مسوولان خواست، تامین اعتبار اصلاح و بازسازی و دو بانده سازی جاده های حادثه خیز این شهرستان را در اولویت اقدامهای خود قرار دهند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha