ورزش در کلان شهر شیراز از سال های قبل مغفول مانده است
عکس آشیوی تکواندو

شیراز-ایرنا - سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با اظهار اینکه ورزش این کلان شهر هنوز نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند، گفت: از سال های قبل ورزش شیراز مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید کمال پاک فطرت روز جمعه در دیداربا اعضای هیات تکواندو شیراز افزود: در بخش ورزش هم باید خستگی ناپذیر و جهادی فعالیت کرد تا شیراز به جایگاه اصلی خود در ورزش که حضور در سطح اول ملی و بین المللی است، دست یابد.

وی اضافه کرد: تکواندو یک رشته المپیکی است و شیراز ظرفیت مناسبی در این زمینه دارد اما باید بیشتر کار کرد تا علاوه بر کسب سهمیه در بازیهایی آسیایی و المپیک حتی بتوانیم مدال هم کسب کنیم و هیات تکواندو باید به این سمت با برنامه ریزی حرکت کند تا استعدادها نه تنها به هرز نروند، بلکه شکوفاترهم بشوند.

ورزش در کلان شهر شیراز از سال های قبل مغفول مانده است
نشست تکواندو شیراز

استفاده از تمام ظرفیت ها

پاک فطرت تاکید کرد: استفاده از تمام ظرفیت دست اندرکاران هیات به ویژه پیشکسوتان برای پیشرفت روزافزون تکواندو ضروری است.

سرپرست ورزش و جوانان شیراز افزود: سالن تکواندو باید در اختیار هیات قرار گیرد و برای تجهیز این سالن اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گام های موثری برخواهد داشت.

او اضافه کرد: از ظرفیت خوبی که مربیان این رشته دارند، بهره گیری شود تا بتوان قهرمانان بزرگی را در این رشته به کشور و جهان معرفی کنیم.

بانوان هم ظرفیت خوبی در تکواندو دارند

پاک فطرت به تکواندو بانوان هم اشاره کرد و گفت: فارس و شیراز در کسوت بانوان در رشته تکواندو مربیان خوبی دارد و باید با برنامه ریزی بهتر در بخش بانوان هم ورزشکاران موفقی معرفی کرد.

همچنین در این دیدار پیشکسوتان و دست اندر کاران هیات تکواندو شیراز به بیان دیدگاه خود پرداخته و گزارشی هم از فعالیت های هیات ارایه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha