با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی نروژ می شویم  

شیراز-ایرنا- دبیرفدراسییون آمادگی جسمانی با اظهار اینکه با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی ۲۰۲۳ نروژ می شویم، گفت: تا آغاز این مسابقات اردوهای خوبی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مظفرعلی شائی روز پنجشنبه در حاشیه بر گزاری اردوی تیم ملی در شیراز بیان کرد: قرار است مسابقات جهانی نروژ در آذرماه سال جاری برگزار شود و باید ازاین فرصت استفاده و تیمی خوب روانه این مسابقات مهم کنیم.

وی اضافه کرد: اردوی انتخابی تیم ملی آمادگی جسمانی (فانکشنال فیتنس) در شیراز با حضور ۳۲ ورزشکار مرد و ۱۷ ورزشکار زن برگزارشد که می تواند کمک کند به اینکه بتوانیم در مسابقات جهانی چهره خوبی داشته باشیم.

علی شائی: برگزاری این اردو در فارس را نشان از هماهنگی و تعامل سازمانی و بین سازمانی در این استان است و فارس می‌تواند در ابعاد بین‌المللی و جهانی نیز میزبان باشد که از میزبانی خوب آنها سپاسگزاریم.

با آمادگی کامل راهی مسابقات جهانی نروژ می شویم  
اردوی آمادگی جسمانی در شیراز

وی اضافه کرد : حدود یکسال است که فدراسیون آمادگی جسمانی شکل گرفته و از فدراسیون همگانی ‌شود جدا شده است.

او گفت: بیشتر مردم ایران از آمادگی جسمانی ضعیفی برخوردار هستند که باید برای آن چاره و برنامه ریزی کرد.

دبیر فدراسیون آمادگی جسمانی ادامه داد: در بعد قهرمانی به دنبال معرفی رشته‌ها هستیم و برای همین هم ٢٧ انجمن و کمیته فعال هستند تا این امر محقق شود.

وی افزود: از شانزدهم تا بیستم مهر ماه سال جاری المپیاد رشته‌های تحت پوشش فدراسیون آمادگی جسمانی در هفت رشته بر گزار می شود که بانوان در این رویداد در هفت رشته و مردان در چهار رشته حضور دارند.

۸۳ در صد جمعیت فدراسیون را بانوان تشکیل می دهند

همچنین نایب رییس فدراسیون آمادگی جشکانی هم گفت : ٨٣ درصد جمعیت این فدراسیون را بانوان تشکیل می‌دهند.

ندا مطلبی، اظهار کرد: با همکاری معاونت امور بانوان وزارت ورزش و جوانان ۲طرح پایش و تربیت مربیان تخصصی آمادگی جسمانی را در پنج رشته‌ المپیکی به صورت پایلوت شروع کردیم.

می کوشیم تا بهترین ها را انتخاب کنیم

مربی تیم ملی فانکشنال فیتنس ایران هم در حاشیه اردوی شیراز بیان کرد: در حوزه مهارت محور و قهرمانی، فعالیت‌ها رصد و تلاش شده تا بهترین‌ها را معرفی کنیم.

پویا کوهی افزود: در اردوی انتخابی تیم ملی، سنجش‌های مختلفی از ورزشکاران انجام و تست‌هایی دردستور کار قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha