اجرای عملیات عمرانی تا ۲۰ مهرماه جاری در معابر شهری البرز ممنوع است

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: با توجه به گشایی مدارس انجام هرگونه عملیات عمرانی، حفاری دستگاه ها در معابر شهریاستان که منجر به افزایش ترافیک شود ممنوع است.

سرهنگ "حمد الله رحمتی پور" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طبق مصوبه شورای ترافیک به منظور ارتقای ایمنی در امر عبور و مرور،اجرای عملیات عمرانی به جز موارد ضروری و وتردد کامیون ها در سطح معابر شهر از ساعت ۶ تا ساعت ۹ صبح تا ۲۰ مهرماه جاری ممنوع است.

وی اضافه کرد: نیرو های پلیس راهور البرز در سطح شهرهای استان البرز در مسیرهای منتهی به مدارس با حضور ۱۰۰درصدی کارکنان و به کارگیری امکانات،آمادگی لازم را برای تامین نظم عبور و مرور و روانسازی ترافیک را دارد .

رحمتی پور با اشاره به افزایش تردد عابرین در سطح معابر و عدم ساماندهی کامل سرویس مدارس از رانندگان خواست ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه ، هنگام مواجهه با گذرگاه عابر پیاده توقف کامل نموده و در تقاطع ها پیش از خط ممتد ایست توقف کنند.

وی همچنین از عابران پیاده خواست در عبور و مرور از عرض خیابان، از گذرگاه های عابر پیاده، محل های خط کشی شده و پل های هوایی یا زیرگذر تردد کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: در سال تحصیلی جدید اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان البرز به طور مستمر با حضور در مدارس، آموزش دانش آموزان و مربیان در خصوص مسائل ترافیکی را یک اولویت قرارداده و کارشناسان برای برگزاری جلسات آموزشی اعزام خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha