۱ مهر ۱۴۰۲، ۸:۳۷
کد خبر: 85236125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شو سواره و زیبایی اسب در شاهدیه یزد برگزار شد + فیلم

یزد -ایرنا- همایش شو سواره و زیبایی اسب با شرکت ۶۵ راس اسب در مجتمع سوارکاری گردفرامرز شاهدیه یزد و همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش ایرنا، این همایش جمعه شب با حضور سوارکارانی از مناطق مختلف کشور و استان یزد برگزار و در پایان برترین های بخش های مختلف سواره و زیبایی با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شدند.

دبیر اجرایی شو سواره و زیبایی اسب شاهدیه یزد در حاشیه این مراسم به ایرنا گفت: این دومین شو سواره زیبایی اسب است که به مناسبت هفته دفاع مقدس و یادمان شهدای شهر شاهدیه تحت عنوان جام آرامد برگزار شده است و شرکت کنندگانی از شهرهای شاهدیه، یزد، زارچ، اشکذر، اردکان ، میبد ، تفت ، انار، رفسنجان و اقلید در آن به رقابت پرداختند.

سیدمهدی حسینی افزود: با وجود اینکه تعداد زیادی اسب در منطقه شاهدیه یزد وجود دارد ولی عمدتا با هزینه شخصی این گونه همایش ها برگزار می شود و لذا از مسئولان درخواست داریم در این زمینه مساعدت بیشتری داشته باشند .

وی اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان در شهر شاهدیه حضور کمتری دارد و حتی نمایندگی این اداره کل در این شهر وجود ندارد این در حالی است که با یک فراخوان ۶۵ نفر در این همایش شرکت کردند که مبین علاقه مندی شهروندان به مقوله ورزش است .

سید علی میرنژاد شهردار شاهدیه نیز در این همایش گفت: پرداختن به ورزش از تاکیدات دینی است و انسان‌هایی که ورزش می کنند همواره زندگی شادتری دارند، ورزش مفرح سوارکاری از رشته‌هایی است که در دین اسلام توصیه شده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهر شاهدیه وجود دارد شاهد حمایت بیشتر مسئولان از این رشته و دیگر ورزش ها باشیم.

در این همایش که تا پاسی از جمعه شب ادامه داشت از حاج محمد علی اعتدال پیشکسوت سوارکاری شهر شاهدیه و تعدادی از فعالان این عرصه از محلات گردفرامرز ، ابرندآباد و نصرت آباد شهر شاهدیه تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha