۱ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85236563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار دیلم: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای آشناشدن با سیره شهدا است

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم گفت: تقارن هفته مهر و مهربانی با روزهای سخت مقاومت فرصت مناسبی است تا با آنچه که شهدا برای ما به ارمغان گذاشتند آشنا شویم و بتوانیم خودمان را با آن آموزه‌ها وفق دهیم.

به گزارش ایرنا، محمد اسدی روز شنبه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان فنی و حرفه ای ولی عصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: رژیم بعثی عراق با سردمداری صدام با خیالات واهی و حمایت استکبار جهانی به میهن اسلامی حمله کرد اما فرزندان تربیت یافته در فرهنگ عاشورا و امام راحل(ره) از جمله ۳۵ هزار دانش آموز با تقدیم خون خود و آبیاری شجره طیبه انقلاب، این توطئه را خنثی کردند.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس که تقارن با بازگشایی مدارس دارد، باید رشادت و جانشفانی‌های رزمندگان اسلام به دانش آموزان با اجرای برنامه های آموزنده تببین و بازگو شود.

فرماندار دیلم یادآورشدد: آموزش و پرورش در رشد و توسعه هر جامعه ای اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نقش حساسی دارد و فرزندان این مرز و بوم باید با تعلیم و تربیت به این نقش مهم جامه عمل بپوشانند.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش یکی از اثرگذارترین نهادهای اجتماعی است که جامعه را متحول ساخته و به سوی سرچشمه های پیشرفت و تعالی رهنمون می‌کند.

فرماندار دیلم افزود:در حقیقت نظام تعلیم و تربیت زیربنای توسعه و تحولات اجتماعی بوده زیرا که مهمترین رسالت آن تربیت نسلی متفکر، مستقل، پرسشگر،خلاق و در عین حال متعهد به آداب و ارزش‌های اسلامی است.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر دارای هفت هزار دانش آموز است و در ۶۸ آموزشگاه تحصیل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha