دشمنان ایران قادربه دستیابی به اهداف شوم‌شان نیستند

رشت - ایرنا - فرمانده ناوگان چهارم شمال کشور با بیان اینکه اجازه نمی دهیم دشمنان به اهداف خود برسند، گفت : دشمنان این مرز و بوم تاکنون در همه توظئه های خود علیه این ملت شکست خورده اند و هیچگاه هم قادر نیستند به اهداف شوم‌شان دست یابند.

ناخدا یکم حمیدرضا سعادت در حاشیه افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در رشت افزود: ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یکی از بخش‌های نیروهای مسلح آماده و توانمند است و از سویی از لحاظ تجهیزات وتربیت نیروی انسانی مورد نیاز وضعیت مناسب و مطلوبی دارد.

وی بیان کرد: همچنین ساخت انواع تجهیزات سطحی و زیرسطحی توسط ارتش و وزارت دفاع در حال انجام است تا متناسب با تهدیدات بتوانیم این سلاح‌ها را تولید کنیم.

فرمانده ناوگان چهارم شمال کشور خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس با توجه به اینکه تجهیزات نظامی ما بسیار محدود و کم بود اما رزمندگان و ملت ما در آن مقطع حساس با شجاعت وهمبستگی خود اجازه ندادند که دشمنان به اهداف خود برسند وامروز نیز با توجه به پیشرفت شگرفی که در تولید انواع تسلیحات نظامی داریم، نیروهای مسلح و ملت ما این اجازه را به دشمنان نمی دهند که به اهداف شوم خود دست یابند.

فرمانده سپاه قدس گیلان هم در حاشیه این افتتاحیه گفت: دشمنان ما با تمام قدرتی که دارند به دلیل توانمندی‌های مردم و نظام جمهوری اسلامی جرات تعرض به این خاک و سرزمین را ندارد.

سردار محمد عبدالله پور اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما در اوج آمادگی هستند و در تولیدات تسلیحات پیشرفته نظامی نیز توسعه و پیشرفت شگرفی داریم.

وی افزود: در صنایع موشکی، در بخش راهبردی نیروی دریایی، هوا و فضا و همچنین در بخش زمینی، دشمن را به ستوه آوردیم و امروز آنان نیز به قدرت ایران در بخشهای مختلف نظامی واقفند.

وی ادامه داد: البته امکانات کنونی با تجهیزات در ابتدای جنگ تحمیلی به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و وضعیت در ابتدای دوران مقدس به گونه ای بود که هر سه رزمنده ۲ اسلحه دراختیار داشتند و در صورت زخمی شدن یکی از رزمندگان، اسلحه او را برای دفاع برمی‌داشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: اما امروز در تولید انواع تسلیحات نظامی یکی از قدرت‌های برتر هستیم و موشک‌های دوش پرتاب نیز که در این نمایشگاه به معرض دید بازدیدکنندگان گذاشته شده یکی از سلاح های پیشرفته تولید داخل است.

سردار عبدالله پور بیان کرد: البته تولیدات تسلیحات نظامی برای ایجاد امنیت در کشور است و شاهدیم که با پیشرفت ما در بخش های مختلف و همچنین اتحادی که در بین مردم و نیز بین همه نیروهای مسلح وجود دارد، دشمنان نتوانستند در هیچ حوزه ای در امنیت ما خلل ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نیز همانند دوران دفاع مقدس همه اقشار مختلف مردم به خصوص جامعه زنان، گروههای فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت گسترده ای برای پیشرفت جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

سردار محمد عبدالله‌پور همچنین در حاشیه این نمایشگاه با تأکید بر حضور سپاه قدس گیلان در مناطق محروم و دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مشکلات آنان در

حوزه‌های مختلف، گفت: حل مشکلات مردم به ویژه در مناطق دور دست و کم برخوردار و شنیدن درد و دل‌های مردم از مهم‌ترین اهداف سپاه است که در این راستا اقدامات خوبی در

استان در حال انجام است.

وی مهم‌ترین درخواست مردم از سپاه و مسؤولان را رسیدگی به مشکلات آنان در حوزه‌های مختلف از جمله اتمام پروژه‌های عمرانی دانست و بیان کرد: مردم از ما انتظار دارند در تمامی مشکلات در کنار آنان بوده و به رفع معظلات استان و رسیدگی به دغدغه‌هایشان اقدامات عملی انجام دهیم که تاکنون این‌چنین بوده است.

سردارعبدالله‌پور همچنین در حاشیه برپایی این نمایشگاه پای درد و دل مردم نشست و قول حل مشکلات آنان را داد.  

در مراسم افتتاح این نمایشگاه، اسدالله عباسی استاندار گیلان، محمدرضا احمدی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha