بانوی پلیس خراسان رضوی پرچم فراجا را بر فراز قله دماوند به اهتزاز درآورد

مشهد- ایرنا- مشاور امور بانوان فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت:یکی از بانوان پلیس خراسان رضوی پرچم فراجا را بر فراز بام ایران یا همان قله دماوند به اهتزاز در آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، نسترن صالح نیا روز شنبه افزود: "رها قشقایی" مسوول روابط عمومی موسسات حفاظتی مراقبتی اداره انتطام پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان در هفته‌های اخیر ۲ بار موفق به فتح قله دماوند شده و در این صعودها پرچم فراجا را بر فراز بام ایران برافراشته است.

وی اضافه کرد: عزم راسخ بانوان جامعه اسلامی در رسیدن به اهداف متعالی بر کسی پوشیده نیست و این بانو نیز با یادبود شهدای فراجا پرچم جمهوری اسلامی ایران را بر فراز قله همیشه استوار دماوند به اهتزاز درآورد و به عنوان یکی از شیرزنان عرصه نظم و امنیت توانست فعل خواستن را به تمام معنا صرف کند.

مشاور امور بانوان فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی گفت: این بانوی پرتلاش نمونه‌ای از بانوان توانمند مجموعه انتظامی استان است که نشان داد حتی سخت‌ترین اهداف نیز قابل دستیابی هستند و این صعود قهرمانانه و بی‌وقفه در رسیدن به هدف نشان از عزم راسخ بانوان در جامعه اسلامی ایران دارد که می‌تواند الگویی شایسته و قابل اتکا برای هدف گذاری صحیح و رسیدن به اهداف شایسته باشد.

دماوند کوهی در شمال ایران و استان مازندران است که بلندترین کوه ایران و غرب آسیا، بلندترین آتشفشان آسیا و خاورمیانه است و سومین آتشفشان مرتفع در نیمکره شرقی (پس از کوه کلیمانجارو و کوه البروس) است و به نقل از درگاه ملّی آمار ایران، بلندی کوه دماوند از سطح آب‌های آزاد پنج هزار و ۶۱۰ متر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha